2015. április 10., péntek

Paco Rabanne Invictus


Annyira vártam már, hogy megjöjjön! Én rám is húsvét környékén jön rám a vásárlás, amikor senki nem dolgozik! A lényeg, hogy ma megérkezett. Tavaly amikor egy illatmintát vettem ebből nem is gondoltam volna, hogy ez must have lesz. Az igazság az, hogy Paco Rabanne-ékkal nem nagyon voltam eddig kibékülve, mert sohasem kedveltem a tömeg illatokat. A 1 Million azzá vált, pedig semmi extra (szerintem). Aztán erről az Invictus-ról meg alig lehet pozitív hozzászólásokat olvasni, erre tessék nálam meg betalált. Szóval csak úgy működöm, hogy ami a többségnek okés azt én nem kedvelem, és amit én szeretek azzal a többség nincs kibékülve.
Nem tartom az Invictust-t egy cseppet sem vadkan illatnak, ahogy ezt beállítják. Rajtam először frissnek hat, majd édeskés leszáradása van. Engem emlékeztet a kókuszra is, biztos emiatt zúgtam bele. Annyi biztos, hogy nem egysíkú, hiszen elsőre aromásnak, frissnek hat, és mindvégig ott vannak a fás jegyek mögötte. Egyébként nagyon kevés kell belőle, és nagyon tartós, gyakorlatilag lemoshatatlan!
Fejjegyeiben a friss greipfruit, a mandarin és tengeri jegyek lelhetőek fel. A babérlevél, és Hedione jázmin felel a fűszeres hatásért ezek alkotják a szívjegyét. Alapjegyeit a pacsuli, a tölgymoha, és az ámbra alkotja.
Remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet. Igazából nyárra vettem magamnak, de azt most látom, hogy harminc fok felett ez lehet már sok(k) lesz. Bevallom őszintén tíz év után már nem akartam egy újabb üveg L'Eau D' Issey-t venni. Szeretem, de ennyi bőven elég volt. Azt nem tudom, hogy ez lesz e ekkora kedvenc, de az újdonság ereje most nagyon erős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése