2014. november 5., szerda

Ismét skandilázban égek! Vagy még mindig vagy mi?

6 megjegyzés:

  1. Meghallgattam ma, de annyira nem nyűgözött le. Persze nem rossz album.

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz szerintem se, bár szerintem többszöri hallgatás kérdése lesz aztán meglátjuk! Viszont én 128-ban hallgattam (egy hete szedtem le), ergo ez így nem mérvadó. Meg is nézem nincs e már elfogadhatóban meg.....

    VálaszTörlés
  3. Ma is meghallgattam. Már sokkal jobban tetszett. A záró szám brutál, meg a Rong!

    VálaszTörlés
  4. A Thank You tényleg eléggé rendhagyó, számomra pont ezt a számot kell szokni. Nekem a felütés is bejön (Skulls). Egyébként kukába tettem, és a duplát vettem magamhoz veszteségmentesen. A cd2-t még nem hallgattam meg.

    VálaszTörlés
  5. Alapvetően mégis csak uncsi ez, rengeteg benne a sallang de ez nálam többszörire jött igazán ki.

    VálaszTörlés