2013. október 28., hétfő

Setting sun


6 megjegyzés:

  1. Úgy látom gondolat olvasók vagyunk. Azért ez durva.

    VálaszTörlés
  2. Ha arra gondolsz, hogy te is most tettél fel egy hasonlót....kétségkívül :) A hétvégén fedeztem fel, hogy van egy fotós blogod, megleptél vele, főleg azzal, hogy milyen régóta csinálod.....újabban mindenről lemaradok :)

    VálaszTörlés
  3. Nyugi, azt a blogot nem rég hoztam létre, azért, hogy ha valakinek meg szeretném mutatni a fotóimat, de a rendes blogomat nem, akkor csak azt mutatom meg. Egyszerűen exportáltam a rendes blogom összes posztját, létrehoztam egy újat és beleimportáltam a fotós posztokat. De szerintem törölni is fogom, mert egyszer töltöttem csak fel, aztán az új képeket már nem tettem át, macera lenne. Külön pedig azt nem vezetem.

    VálaszTörlés
  4. Ahá! Én meg azt hittem, hogy a net-en való tájékozódásom a mélypontját éli. Egyébként úgy látom te is elég bonyolultan műköcc :)

    VálaszTörlés
  5. Hajaj! Aki ismer kicsit jobban, az tudja, hogy én vagyok a szebály-ember. (Sajnos) bonyolult belső szabályzataim vannak mindenre, ami sokszor megnehezíti az életem, de ezek nem is mindig tudatosak. Finoman szólva egy neurotikus Woody Allen-karakter vagyok. :)

    VálaszTörlés
  6. Ejha, nem semmi! Most mondjam azt, hogy ismerős? Magamról pedig még csak annyit, hogy mérleg vagyok kos aszcendenssel (egyébként nem vagyok híve az ezotériának), ez annyit tesz, hogy ösztön kontra felettes én úgy egy életen át......se itt se ott, itt is ott is :) Nem fűzöm tovább!

    VálaszTörlés