2016. február 10., szerda


Új Almodóvar film a láthatáron!!!!

4 megjegyzés:

  1. röhejes ez a cím átnevezés... pedig a silencio milyen tökéletes cím volt. ez meg úgy hangzik, mint valami brazil szappanopera címe. :D
    a hülye új scorsese film miatt lett átnevezve amúgy. sosem értem, amikor egy művész egy másik művész ugyanolyan című albuma/filmje miatt nevezgeti át saját dolgát. pl. a PSB is azért nevezte át a single-t single-bilingual-ra, mert tracey thorn-ék is abban az éveben adták ki a single-jüket.

    VálaszTörlés
  2. Nahát ezt EBTG-ös sztorit nem is tudtam. Azt a dalt egyébként nagyon bírtam, meg a Walking Wounded-ot is. PSB-ben meg annyira mindig nem vagyok jártas, úgyhogy magamtól ez nem állt össze, de hála neked! :) Egyébként ezen a Julietán én is nagyot néztem, még rá is kerestem, hogy ez egy másik film, de nem, ez a Silencio. A fene sem bája, csak hozza a feelinget, mert a legutolsó az maga volt a katasztrófa!

    VálaszTörlés
  3. Pontosan ezt akartam én is mondani az előző filmről. Annál csak jobb lehet/lesz.

    VálaszTörlés