2016. január 27., szerda


Már egy jó ideje rá vagyok kattanva a naturkozmetikumokra, éppen ezért öröm mindig felfedezni valami újat. Az Yves Rocher, az Alverde, és a The Bodyshop termékei mellett ez is méltó helyet foglalhat majd, ha beválik. A levendula újabban nagy kedvencem, és illatra is igen férfias, így nem zavaró. Egyébként is tele rakom szárított levendulával a kéglit, úgyhogy én imádom az illatát. A L' Occitane nem gyárt annyi terméket, mint egy Bodyshop, de nem is az a kategória szerintem. A kézkrémet rögtön tesztelem!

2 megjegyzés:

  1. Na, akkor én nem költözöm be hozzád... :D A levendulával ki lehet kergetni a világból engem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy pár héten belül megszárad, miután le lett szedve. Ilyenkorra már semmi illata, úgyhogy jöhetsz!!!!:D

      Törlés