2015. december 22., kedd

Best Albums 2015

1. Florence+The Machine - How Big How Blue How Beautiful

2. Jagga Jazzist - Starfire

3. Sufjan Stevens - Carrie&Lowell

4. Lapalux - Lustmore
 
5. Susanne Sundfør - Ten Love Songs
 
6. Jamie xx - In Colour
 
7. Hunee - Hunch Music

8. Grimes - Art Angels

9. Natalie Prass - Natalie Prass

10. Björk - Vulnicura

11. Thundercat -  The beyond/Where the giants roam

12. Beach House - Thank Your Lucky Stars

13. Portico - Living Fields

14. New Order - Music Complete

15. Kamasi Washington - The Epic

16. Fka twigs - M3ll155x 

17. Jenny Hvall - Apocalypse Girl

18. Inga Liljeström-Michael Lira - We Have Tigers

19. Low - Ones and Sixes

20. Scuba - Claustrophobia

7 megjegyzés:

  1. Mennyi albumot nem ismerek innen! A Susanne-t épp a vonaton hallgattam hazafelé, és nayon tetszett. Lehet több időt kellett volna adnom neki év közben, és akkor még a listámba is bekerülhetett volna. Jelewnlegi álláspont szerint meg akarom venni CD-n.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy mások listáinak láttán mindig megállapítom, hogy mások zenei ízlése mennyivel izgalmasabb, mint az enyém. :D

    VálaszTörlés
  3. Miért mondasz ilyet? Az úgy van rendjén, hogy van egy kialakult ízlésed. Mióta olvaslak, én is egy jó pár zenét megszerettem, amiről nálad olvastam. Na, tudok hízelegni? Egyébként emlékezz, én már az elején megmondtam, hogy akármennyire light-os az új Susanne, mégis nagyon eltalált zene. Az a jó benne, hogy minden dal szerethető, még a giccsparádé a közepén is! :) Szerintem te idén rekord számú cd-t vehettél, pedig nem ez volt a legjobb év mostanság!

    VálaszTörlés
  4. Nekem a tavalyi volt a rekord, akkor kb. 30 CD-t (új albumot) vettem, idén "csak" 20onpárat. :)

    Nekem is meglepően tűrhető volt a giccsparádé most.

    VálaszTörlés
  5. Ja, és fáj a tetves torkom. Most sajnáljál! :)

    VálaszTörlés
  6. Szegénykém, ez most marha rosszul jött! Remélem lesz aki elápolgat, ha nem, csak jelzel és megugrom azt a közel 300-400 km-t!;) Ilyenkor jön jól a szopogatós! :D

    VálaszTörlés
  7. Ó de ari! :) Ja, szopok egész nap. :)

    VálaszTörlés