2015. október 6., kedd

Tudom én, hogy elmaradok, de mostanában az "élet" kivesz belőlem mindent. Hogy mi történik velem, ahhoz egy hosszabb bejegyzés kellene, de egyenlőre legyen elég a kiakadásom. A f..szom is kivan a budapesti albérlet piaccal. Ennyi aljas, gerinctelen haszonlesőt a világban nem láttam eddig. Rá kell jöjjek, milyen határtalan naivitásban tudom élni életemet, nem hiába, mindig is a bölcsész dolgok álltak hozzám közelebb. Jelen esetben ez úgy fordítható le, hogy balfaszság, ami engem ebben a témakörben a leginkább jellemez. Kiakasztó, hogy milyen minőséget milyen áron akarnak elsózni, és az is kiakasztó, hogy a sok hülye mint a veszett hiéna veti rá magát, és még a megállapodást is felrúgják néhány ezer forint ráígérés után. Undorító!!! Kell ez nekem? Szar ezt mondani, de a régi életemet akarom!!! (vagy azt azért mégse, vagy mégis?)

3 megjegyzés:

  1. Azt csak te tudhatod, de van egy olyan érzésem, hogy a régi életed jobb volt. :) Én se szeretnék albérletet vadászni, elég volt egyszer, sok éve 2 hónapon át keresgélni...

    VálaszTörlés
  2. ja, és valóban ritka vagy. :(

    VálaszTörlés
  3. Ja, abszolout nem vagyok egyensúlyban, de megnyugtató, hogy én akartam ezt. Végül is haladok a cél felé, de rögös az út, viszont most már látom a végét. Sajna a lakhatásnak nem nagyon, de majd csak beáll az is. Az, hogy jól döntöttem e, majd az idő eldönti. De te is hiányzol nekem! :)

    VálaszTörlés