2015. szeptember 20., vasárnap

Best videos 1994



Atyaég! Ez egy hatalmas év volt videók szempontjából. Alig tudtam harmincakárhányig szelektálni. Szóval ekkor mindenkinek számított a vizualitás, és a videók sem terjedtek annyira könnyedén, mindegyik egy kuriózum volt amikor az MTV-n elcsíptük őket. Örülök, hogy léteznek a videomegosztók, mert sok minden könnyen elérhető. Sajnos azonban ezért már a videóknak sincs értéke, és sokszor keveset is szánnak rá az alkotók, hiszen úgyis a megosztás számít. Nem sírom vissza az MTV-s időszakot de mégis visszasírom, mert mostanában éves összesítésben tuti nem tudok ilyen mesterdarabokat összeválogatni. Megint csak azt tudom mondani: imádtam ezt az évet!!!!

4 megjegyzés:

  1. Igen, visszaz MTV korszakkal. Bár valóban durva hogy manapság nincsenek korlátok, és azonnal megnézhetek amit akarok, de óriási varázsa volt annak, hogy egésznap várni a kedvenc klipdet/számodat, hogy végre leadják, meg a műsorvezetők, meg a ...stb.
    Ma már megértem a papákat, akik mindig csak azzal jönnek, hogy "bezzeg az én időmben..." :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez pontosan így van. Még a mainstream előadók videóit bármikor megnézhetted, de egy Orbital video-t, vagy egy FSOL videót csak az esti vagy hajnali műsorsávban lehetett levadászni. Bár az élelmesebbje felvett egy sávot VHS-re, majd tetszés szerintire másolta. Nos, ez nem én voltam, hanem egy osztálytársnőm, de így tőle a legtöbb cucchoz kényelmesen hozzá tudtam jutni. Pl. Portishead videót csak így láttam, vagy álmatlan reggeleken a chill out-ban. Harmincas éveink derekán azért ne kezdjük a "mi időnkben" dolgot! :) (asszem te is ott vagy már valahol, ha nem, akkor sorry)

      Törlés
  2. Az elején vagyok, de már az is sok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem beletenyereltem valamibe?.....dehogy sok, nézőpont kérdése. Szerintem ebben a korban a legszebbek a férfiak, meg úgy negyven körül. (csak hogy a tőr forduljon egy kicsit) ;), de újabban a twink-ekkel sincs bajom, sőt. Szentég bekussoltam!

      Törlés