2014. december 8., hétfő

Best Album Covers 2014


7 megjegyzés:

  1. Ideje volt már. :) És persze, hogy sikerült már megint kihagynom pár borítót. Párat pótoltam is pár napja, de még így van, ami kimaradt pl. Warpaint.
    Nem is értem, hogy a Rustie-t hogy felejthettem el anno.

    VálaszTörlés
  2. Biztos még nekem is eszembe fog jutni néhány, főleg ha a nagy összesítéseket végignézem. A videókkal leszek bajban, mert még csak most tűnt fel, hogy nem használtam eddig video tag-et. Na az tényleg a memória terméke lesz.

    VálaszTörlés
  3. Én szerencsére már egy ideje video tagelek, így nagyon könnyű dolgom volt. :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor majd rád is hagyatkozom!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Akartam is javasolni, hogy menj végig az én video tag-emen. Meg ha a fenti keresőbe beírod, hogy "video", akkor kijön minden posztod, amiben szerepel a "video" szó. :)

    VálaszTörlés
  6. Áh! Tényleg, na ez nekem eszembe sem jutott!! Jövőre is megtartalak :D !!

    VálaszTörlés
  7. ;))

    Mindig későn veszem észre, hogy válaszoltál. Olyan rossz, hogy nem tudok értesülni arról, ha itt írtál választ nekem.

    VálaszTörlés