2014. november 19., szerda

Iamamiwhoami - Ripple video



Csak a végére érünk már lassan!

5 megjegyzés:

  1. Pont ilyesmi buggyant videóra számítottam. :) Aszittem már sose kapunk új klipet. Amúgy jobb is így, mert még mindig van mit várni.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a maradék videók már tuti egyben jönnek ki. Ebből meg még mindig nem látom hova is fogunk kilyukadni!!!

    VálaszTörlés
  3. Hát, egyébként szerintem ne számíts túl nagy kilyukadásra. :) Szerintem jön még 2 hangulat video, azt' kész. Meg egyébként a BLUE-ból már eddig is kiderült annyi, hogy nem tud menekülni a múltja elől, amivel meg is békélt. Ennél nem hiszem, hogy több fog kiderülni vagy történni.

    VálaszTörlés
  4. Ha visszafele nézed a videókat akkor az van hogy békében él a múlttal. Aztán elege lesz, és segélykérő üziket kezd írni, ami miatt a sötét alakok is bepöccennek. Ezután megpróbál megszökni előlük. A nyárból közben tél lesz. Elszalad a kockával majd elégeti. Utána nincsenek alakok, sőt a hamvakat a vízbe szórja, és felszabadultan távozik. Mit szólsz?

    VálaszTörlés