2014. október 6., hétfő

Best Videos 1990

Ahogy elnézem ezt elég sok erotikus töltöttségű video sikerült be ide. Hát igen, édes prepubertás, szabályszerűen éjjel vadásztunk a Justify My Love-ra. De szerettem akkoriban a "mindenki táncol" videókat is. Janet Jackson video-it gyakorlatilag egytől egyig be lehetett volna tenni ide, de valamiért számomra ebből az évből ez a legkedvesebb. Az Enigma mániám is ezzel a video-val kezdődött, örök klasszikus, szinte még mindig tudom melyik kép követi a másikat annyira belém égett. Ebben az évben egyébként alternatív fronton is nagyon kiemelkedő video-k születtek, de ez végül is a kilencvenes évek elejére egyébként is elmondható.

3 megjegyzés:

  1. Itt még igazi videók készültek. Bár manapság is készülnek durva videók, de sajna épp a nagy klasszikusok hanyagolják már a minőségi klip készítést.

    VálaszTörlés
  2. És akkor ezekben van olyan amiért annyira nem vagyok odáig, de a video-t el kell ismernem. Ma viszont az a baj, hogy a youtube-on kattintgatunk, tehát amivel előítéletes vagy, azt meg sem ismered. Lehet pedig, hogy annak a nem neked való zenének fenomenális video-ja van. Én Parfume Genius-sal jártam így. Sohasem éreztem nagyon ingerenciát, aztán megnéztem a Queen-t és megdöbbentem mennyire igényes video (hozzá teszem nem az én világom egy cseppet sem).

    VálaszTörlés
  3. Én még 1-2 korábbi klipet láttam tőle, azok is jók voltak.

    VálaszTörlés