2014. szeptember 24., szerda

Issey Miyake Nuit D'Issey


Nahát! Erről meg majdnem lemaradtam. Csodálkoztam is, hogy pont ebből az illatból nem lesz egy "éjszakai" változat. Ahogy elnézem a fás jegy maradt, végül is az a lelke az Issey-nek. A fej jegyben megjelennek a citrusok, bergamont és grapefruit. A szívjegy bőrös akkorddal rendelkezik kiegészülve fűszeres jegyekkel, fekete borssal, vetiver-rel. Az alapban pedig dominál a fás jegy, de ott van még a pacsuli és a bogyósok is. Tehát egy fás-fűszeres illatot kaptunk bőrös jegyekkel. Érdekes lehet, ezt a módosítást nehezen tudom elképzelni, de mindenképpen valami nagyon old-school illat van előttem semmiféleképpen sem lesz szerintem fiatalos. Kíváncsi leszek rá, egy próbát megér, bár az igazság az, hogy az eredeti Issey-n kívül még egyiket sem vettem meg magamnak. Eddig egyik variációban sem volt még annyi fantázia, hogy megérje lecserélni a bevált kedvencet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése