2014. március 21., péntek


3 megjegyzés:

  1. English riviera? Ha szeretnéd a Metronomy, ez is lehetett volna a poszt címe. :))
    Annyira hangulatos, minden filmben úgy tetszik ez a világ. Oda akarok menni!

    Tudtam, hogy el vagy valahol, mert rég nem írtál semmit.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez Brighton Beach!! Ennél hangulatosabb tényleg kevés van a világon: nem kellett levetkőzni és így is élvezni lehetett a napfürdőt. Bár a helyiek képzeld 14 fokban kisgatyára vetkőzve lubickoltak abban a tengerben, amiből én rögtön kiugrottam amikor a puci bokám beleért. Ezt a klímát nagyon megtudnám szokni!!

    VálaszTörlés
  3. Ja, a kintiek mindig is nagyon lazán öltöznek, még hidegben is. Emlékszem, mikor én kint voltam augusztus elején, és dupla pulóverben is megfagytam (!!), az ottaniak simán pólóban mászkáltak. Londoni időt akarok én is, még nyáron is tud hideg lenni!

    VálaszTörlés