2014. március 21., péntek



4 megjegyzés:

  1. Ú de KIBASZOTTUL irigyellek!!!!!! Én 100 éve voltam Londonban, és a világ legjobb városa. És valószínű soha többé nem jutok vissza oda. :(

    VálaszTörlés
  2. Miért is? Csak nem tiltottak ki??? Nekem is nagyon tettszett, először voltam, de még ki kell majd jutnom, mert közel sem láttam mindent. A világ legjobb városa azért enyhe túlzás, bár tény eklektikus de nekem eléggé zsúfolt, bár eszméletlen nagy területen fekszik. Fapadossal kedvező volt, és hát vendégségben voltam.....oké így tényleg könnyű :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindig is London volt a mindenem, London mániás vagyok. :)
    Mert már nem látok rá esélyt, hogy utazgassak. Az utazások egy ideje már kivesztek az életemből, és érzem ez így is marad. Régen is úgy jutottam ki, hogy vittek, kétszer is.

    VálaszTörlés
  4. Ezt nem igazán értem, vagyis sejtem mire gondolsz. Én ki nem állhatom útjaimat megszervezni, nekem ez stressz, általában más csinálja és csak mennem kell. Mégis az utóbbi időben a kezembe kellett venni a dolgokat, és nem is rossz ha ezen a téren is én irányítom az eseményeket. Sokfelé vagyunk, valakinek össze kell fogni a történetet, mert azért egyedül nem jó utazni.

    VálaszTörlés