2013. augusztus 26., hétfő

L'Homme Yves Saint Laurent Parfum Intense


Nem rég jött ki a mostanra klasszikusnak mondható 2006-os Yves Saint Laurent L'Homme parfüm töménységű változata, amelyet nagyon szellemesen Yves Saint Laurent L'Homme Pafum Intense-nek kereszteltek. Azért ez több mint egy parfüm változat, számomra teljesen másként hat és ez jó mert nem egy kényszerszülött módosítás. Az eredeti edt változat alapvetően egy fás-virágos illat, amelyben véleményem szerint inkább a virágos jegy dominál, főleg a leszáradásnál. A Parfum Intense is fás-virágos, azonban itt a bőrre kerülésnél élénkek a virágos jegyek (citrus, ibolya, davana virág), később pedig a fás, ámbrás akkordok dominálnak. Alapvetően én édesebbnek találtam ezt a változatot. Parfüm lévén a hatósugárra és a tartósságra esküsznek, de engem nem győzött meg. Az én viszonyom a YSL parfümökkel elég ellentmondásos. Nagyon tettszenek, főleg a Yves Saint Laurent L'Homme, de rajtam hamar elillan és nyoma sincs egy óra elteltével. A Parfum Intense sem győzött meg, számomra kevésbé erőteljes, pedig parfüm. Pedig ez a két illat nagyon ütős, még az áruk is elérhető tartományban mozog, de így nekem csak az álmodozás kategória.

7 megjegyzés:

  1. Az én bőröm egy parfümnyelő, sajna egy óránál tovább a legerősebb parfüm se tart rajta. :( Azt hittem majd a méregerős új Diesel egész nap érezhető lesz, de sajna lószart! :(

    VálaszTörlés
  2. Ó nemá, pedig az sem a legkedvezőbb árkategória jelenleg. Lehet csak próbálgatnod kéne mi a legmegfelelőbb (tartósság mondjuk). YSL-kat imádom, de rajtam egy sem jó, szóval tudom, hogy ez nekem nem kell. Ellenben általában jók a fougere-k, az orientálisok némelyike, és a fás-aqua-s illatok. Szóval lődd be mi van...lehetetlen. Egy megoldás van magadra kell fújkálni és megnézni mi történik vele. Egy-két meglepetés azért ér.....majd erről is beszámolok.

    VálaszTörlés
  3. Hát, mondjuk nálam nincs válogatás. Csak Diesel-t használok, mindig megveszem a legújabbat. :) Amúgy nem panaszkodom, nincs bajom velük, csak elég kevés ideig érzem magamon, de valószínű csak én szokom meg és ezért nem érzem. :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, meg azt is tudni kell, hogy én csak 2 fújást szoktam tenni magamra.

    VálaszTörlés
  5. Jaj tényleg! El is felejtettem, hogy csak Diesel-t használsz, egyszer már ezt megbeszéltük:) Ha hozzászoksz, az igazából nem is probléma, legközelebb meg úgyis beújítod a legújabbat. Nálam ez meg már mánia, hogy próbálkozom mindig valami újjal, ez egyfajta kihívás, mint egy új kapcsolat. Persze van olyan amit nem dobok, ami mindig van. Ez a Diesel mániád elég régi már, nem? Amióta emlékszem a blogodra, ez folyamatos ihletés nálad. Atyaég! Akkor minden Diesel?

    VálaszTörlés
  6. Kb 2002-ben kezdődött a Diesel mániám. Igen, minden Diesel tetőtől talpig. :)
    Ingekben, pulcsikban, kabátokban azért szoktam tenni kivételt, mert azok túl drágák nekem, de cipő, farmer, póló, parfüm, táska, sapka csakis Diesel. Na amúgy nem mintha ezek olcsók lennének. :)

    VálaszTörlés
  7. Végül is bizonyos értelemben minden mánia költséges :)

    VálaszTörlés