2013. június 20., csütörtök

Hot Like a Sauna

Asszem egy picit agyvízforrásom van, miután három napos kánikulában megtartott rendezvény részese voltam. Az még elviselhetőbb lett volna, ha helyben történt volna, de nem, természetesen utazni kellett, szigorúan csak is vonattal, mert ugye azt térítik vissza. Az már részletkérdés, hogy az IC-n nem működött a klíma, tehát nem értem miért is fizettem ki azt a kis pluszt ugye. Az egészet bearanyozta, hogy kisült, a helyjegyet nem térítik meg, úgyhogy azt benyeltem. Nem is azért az ezresért nyafogok, de ezt előre nem lehetett volna megmondani????Magyarország! Az pedig ilyenkor álom, amikor a szabadidős programok lebonyolítása közben az embernek tartania kell magát, mert ugye mutatni kell, hogy minden flottul megy, az arculat nem szenvedhet csorbát. Pedig legbelül már szartam az egészbe, és azt vártam minden három óra robot után, mikor tudok a szálláson végre tusolni egyet. A legjobbak mégis az étkezések voltak, amikor a 38 fokban, a gőzölgő üstben főtt kajákat megkaptuk, tulajdonképpen zuhanyozni sem kellett utána. Na, úgy érzem a szokásos nyári hisztit ki kell éljem, mert most már itt megengedett. A pozitívuma a mesés környezet, ódon kastély, és a hozzá tartozó kastélykert volt, amely önmagában is már csodás élmény volt. Néha kellemes ilyen módon a múltba visszautazni, mindenképpen életre szól. Az esti fröccsözgetések pedig feledtették a daylight horror-t.

3 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem tudtam, hogy vonatozni készülsz, mert előre megmondtam volna, hogy a kikúrt IC-n (rohadjon meg a máv...) sosem működik a klíma. Miután egy-kétszer én is megszoptam, soha többé nem vettem jegyet IC-re. Nekem se térítették soha a pótjegyeket, ezt is megmondtam volna. ;)

    VálaszTörlés
  2. Tök mindegy, mert most már a gyorsvonatra is pótjegy van, de ott nem szól helyre, és ugyanúgy nem adták volna annak az árát sem vissza. Jól ki van ez találva! A gyorson legalább le tudod húzni az ablakot: ökoklíma :)

    VálaszTörlés
  3. Más kérdés, hogy ilyen hőségben az ablak lehúzás se ér semmit. :)

    VálaszTörlés