2012. szeptember 12., szerda

Into my blue

Végre lehet érezni az ősz fuvallatát. Igazi indián nyár fog következni a pongyola szerint, aminek nagyon örülök mert ez a hőtartomány az én komfortzónám. Szeretem a hűvös estéket, végre egy pulcsi is elfér a szabadban. Egy valami hiányozni fog a nyárban, mégpedig a könnyű fehérborok, mondjuk a rizling vagy az ezerjó. Valahogy szeptemberben már nem kívánom, csak az az érzés hiányzik, amikor 600 fokban hidegen leszürcsölöm, akár fröccsnek is. Na de az őszben pedig az a jó, hogy végre megkívánja az ember a testesebb vöröseket is, és meg kell állapítsam: nem egy nyári kölyök vagyok én. Hát nem, eleve októberben jöttem a világra, és ez úgy gondolom meghatározó: a nyártól minden jobb!!! A boroknál is, vegyük a vörösöket, azért az is jobban megy nálam mint a fehér, annak sokkal "cool"-abb hangulata van. Elegáns, felmelegít egy hűvös napon, milyen jó is egy pokrócba kuporodva a teraszon elücsörögni vele, vagy télen a jó meleg fűtőtest mellett. Szóval egy picit ugyan siratom a nyarat, de ezekre a pillanatokra már nagyon vágyom. Mivel most egyébként is akciózás van hipermarketeinkben, be is szereztem egy pár palackkal, főleg szekszárdit. Az évszakok egysíkú ideologizálását talán azzal zárnám, hogy ne kenjünk mindent arra a vörösre. Ott vannak a skandináv filmek, a hűvös elektro zenék, a Saab és még sorolhatnám. Tehát....számomra az ősz egy nagyon jó évszak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése