2012. július 23., hétfő

A legérzékenyebb érzék 2

Eltelt egy kis idő, így ideje volt újra körülnézni, milyen férfi illatok jöttek még ki az idén. Az most is látszik, hogy nem túl sok fantázia van ebben az évben, hiszen a legtöbbször egy-egy illat továbbgondolt változatával állunk szemben. Ez persze nem mindig jelent rosszat, emlékezzünk a Chanel Allure, majd később a Chanel Allure Edition Blanche piacra dobására. Ott sem gondolta senki, hogy a klasszikus színvonalát üti majd egy edition típus. Az is látszik, hogy a sportos illatok éve van: ja, foci eb, olimpia, ez is biztos véletlen. Fantáziát talán az új Viktor and Rolf-ban látok, de szaglászással el vagyok maradva, úgyhogy inkább egyik illatról sem nyilatkoznék. Lássuk a listát:

Azzaro Duo for Him: Orientális-fás
Boss in Motion Made for Summer: Aromás-gyümölcsös
 Carolina Herrera Men Sport: Aromás-fűszeres

Cartier Roadster Sport Speedometer: Fás-aromás
David Beckham Instinct Sport: Fás-aromás
Davidoff Cool Water Pure Pacific: Aromás-vizes
Diesel Fuel for Life L'Eau: Aromás-vizes
Diesel Only the Brave Tattoo: Fás-fűszeres
Givenchy Play Leather: Fás
Guerlain Habit Rouge L'Eau: Orientális
Lacoste Challenge Re/Fresh: Aromás-fűszeres


Viktor & Rolf: Spicebomb: Fás-fűszeres





4 megjegyzés:

  1. Azt sajnálom, hogy lemaradtam az 1-2 évvel ezelőtti Diesel Fuel For Life nyári verziójáról. A mai napig nem szagoltam meg, de biztos nem volt rossz, ráadásul a nyárias, friss parfümöket szeretem jobban. Ezt az új L'eau verziót meg még nem is láttam!

    Vettél már netes parfüm boltokból? Én az Only The Brave-emet onnan kaptam pár éve, eredetinek tűnik, de azért nem tudom kockáztassak-e még velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen vettem már netes boltból, méghozzá magyarból. Reklámot itt nem csinálnék, de az biztos, hogy ahol a legújabb illatok viszonylag hamar megvannak és kisebb kiszerelést is árulnak, ott nem hinném, hogy hamisat küldenének. Bár a netes boltok két-három hónapos késéssel szokták az új illatokat forgalmazni. Egyébként még ajánlottak nekem Pesten vmilyen duty free jellegű boltot, annak utána tudok nézni és ott kézbe is lehet venni őket.

      Törlés
    2. Na jó mégiscsak reklám indirekte: most láttam az illatszer másképpen nevezve pont hu-n, 75-ösben 15% kedvezménnyel. Pl. ők már forgalmazzák, de a centeren nem láttam.

      Törlés
  2. Én a centerről kaptam anno az Only The Brave-et. Teszter volt, de túl igényes az üveg ahhoz, hogy hamis legyen és úgy érzem az illat tartóssága is rendben van, szóval tuti eredeti. Már van náluk a Tattoo is, de van 125 ml-s is nekik, ami asszem hivatalosan nem létezik, tehát fura. A 75-ös ahhoz képest meg nem sokkal olcsóbb, mint egy rendes parfümériában. Ennyiért lehet nem éri meg kockáztatnom.

    VálaszTörlés