2012. május 22., kedd

A legérzékenyebb érzék

Idén úgy vettem észre nem túl izgalmas a férfi illatok arzenálja. Valami miatt a sportos illatok éve van, illetve néhány divatház kínlódásból summer edition-t is adott ki. Azért vannak itt érdekességek, az Issey Miyake L'eau De Issey Homme Sport, a Kenzo Homme Sport, de kíváncsi vagyok YSL La Nuit Frozen-jére is.
Íme a lista:
Armani Aqua Di Gio Essenza, fás-aromás
Azzaro Pour Homme L'Eau, aromás-fougere
Hugo Boss Bottled Sport, citrus-aromás
Burberry Brit Summer for Men 2012, fás-fűszeres
Dolce&Gabbana The One Sport, aromás- friss
Dior Homme Sport, citrus-aromás
Chanel Allure Homme Sport Eau Extréme, orientális-fougere
Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme Frozen Cologne, orientális-fougere
Issey Miyake L'Eau de Issey Summer 2012, citrus-aromás
Issey Miyake L'Eau de Issey Pour Homme Sport, citrus-aromás
Prada Cuir Styrax, orientális-virágos (unisex)
Paco Rabane Black XS L' Excés Pour Lui, fás-aromás
Kenzo Homme Sport, fás-fűszeres
Guerlain Homme L'Eau Boisée, fás-aromás
Givenchy Play Sport, friss-aromás

4 megjegyzés:

  1. Én pl. azt nem bánnám végre, ha a Diesel kiadna valami új illatot, mert évek óta mást se csinál, mint ilyen summer edition, olyan summer edition, régi parfümök újracsomagolása a 25. féle üvegben...
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, újabban ez nagyon megy. Már a CK illatokat sem követem pont emiatt, pedig az eredeti CK One nagyon jó volt. Egyébiránt általában az adott kategória első terméke szokott jó lenni. A sport, és edition-ok ritkán überelnek. Persze biztos van kivétel. Diesel-t még sohasem szagoltam...itt az ideje.

      Törlés
  2. Sajnos a Diesel-lel az a helyzet, hogy mióta megújult a parfüm részlege (gondolom más gyártja már az illatokat), az első 3 Diesel parfüm eltűnt a piacról, pedig azok is nagyon jók voltak. Jelenleg 2 féle kapható, egy sportosabb, friss tavaszias (Only The Brave) és egy erősen téli (Fuel For Life). Az Only... nekem jobban tetszik, de a másik is kellemes.

    VálaszTörlés
  3. Én is ezeket találtam egy online parfümériában, majd ha parfümériában járok rákeresek, aztán megosztom tapasztalataimat.

    VálaszTörlés