2016. augusztus 8., hétfő




Szombati outlet-ezésem termékei. A Lacoste még mindig must have, ráadásul irodába is hordható. La coq-ot már rég szerettem volna, tök jó modelljeik vannak. A hófehér sneaker egyébként is fétisem, úgyhogy nem hagyhattam ott. A New Balance, hát igen, beálltam a hordók sorába, aminek nagyon örülök, mert ennyire kényelmes cipőm még sohasem volt. Arról nem is beszélve, hogy baromira jó a színösszeállítás. A pirosat nem mertem bevállalni, mert rövid nadrágon kívül felvehetetlen mással....pedig az is tök jól nézett ki. Ezzel a k...va telóval pedig csak ilyen csodálatos pixeles képeket lehet csinálni, esküszöm a fele ekkora Samsung-om jobbat csinált. A fényképezőm meg soha sem ott van ahol én. :(

2 megjegyzés:

  1. Én is gondolkodok már egy ideje NB-on. Ebből a 3-ból is az tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  2. Ezzel én is így vagyok, a három közül a legjobb fogás. :)

    VálaszTörlés