2016. augusztus 15., hétfő

IntroSpectrum

Egy érdekes élményben volt részem a hétvégén. Az történt, hogy kb. egy hónapja beállt a hátam-vállam-nyakam. Így még sohasem jártam, minden mozdulat fájdalom, de ezt most hagyjuk. Elhatároztam, hogy most jött el az ideje, hogy szakszerűen megmasszíroztatom magam. Ez a döntés egyébként nagy fejlődés nálam, mivel sohasem szerettem, ha vadidegenek kerülnek velem fizikai kontaktusba. Szóval rászántam magam, és ismerősön keresztül találtam is valakit. Gondoltam, milyen jó lesz, minden görcs, feszültség el fog tűnni, vártam a hétvégét ezerrel. Aztán szombat reggel elkocsikáztam a "masszőrhöz", aztán az ajtónyitás után ért az első meglepetés: az illető kvázi majdnem vak. Aztán jöttek az érdekesebbnél érdekesebb megnyilvánulásai, amely velőtrázóan hátborzongtató volt. Még le sem vetkőztem, csak ültem vele szemben, ő meg elkezdte sorolni, milyen problémáim (testi-lelki) vannak. Persze rá lehet fogni, hogy kliséket mondott vagy ilyesmi, de egy csomó dolgot nem tudhatott, mert senki sem mondta el neki. Ekkor vált világossá, hogy én valami hókuszpókusz helyre kerültem. A fickó állítólag látta bennem az energiaáramlást, illetve a blokkokat. Amikor elkezdett gyurmázni ismételten beköpött egy engem igenis érzékenyen érintő, tudomást nem vevő pszichoproblémabaszást, vagyis rákérdezett. Nem volt mit tenni, de azt tapasztaltam nyitott könyv vagyok számára, és ami még meglepő volt, hogy ettől nem feszültem be, sőt mint valami teknősbéka, kinyúltam, és vártam a felszabadulást. Nem tudom valóban lát e dolgokat, vagy akár az izmok állásából következtet dolgokra, de akkor is max. csak fizikai dolgokra lehetne, mondjuk, hogy egy bizonyos szervem gyengébben működik. Erre kaptam majdnem egy pszichoanalízist, de a történtek tükrében ez annál sokkal vírdebb volt. Hogy a masszírozástól, vagy az energia adástól, nem tudom, de teljesen elmúlt minden fizikai nyűgöm. Kellő szkepticizmussal kezelve is kíváncsi lennék, mit tudna kihozni belőlem lelki fronton, vagy is inkább ezek után én arra vágynék, hogy meglássam magamban a problémát és tudatosan tudjam alakítani a dolgokat. Ki tudja, aztán tényleg ennyire minden mindennel összefügg, nem tudom, de napok óta pörgök ezen. Oké locsoljon most már fel valaki!!!!

2 megjegyzés:

  1. Jaj nekem hányszor van ilyen, hogy beáll a kurva derekam. Meg a munkahelyi stressztől szinte folyamatosan görcsben van a vállam, és égnek az izmok a nyakamban és vállamban. Két éve én is elmentem végre masszőrhöz - természetesen én is nehezen szántam rá magam, hogy egy idegen taperoljon (de hát tudhatod, egyek vagyunk). :) Sajnos viszont azóta is készülök visszamenni a masszőrhöz, de csak nem jön össze...

    Pár hónapja végre le lett cserélve a szarrá nyűtt matracom, és a derákfájások legalább azóta elmúltak. Viszont sajnos a tartásom annyira rossz, hogy a hátam szokott mostanában fájni végig, így én is épp utána néztem szakszerű masszőrnek, és készülök rá, hogy bejelentkezzek. Szóval már megint olyan, mintha magamat olvastam volna. :D

    VálaszTörlés
  2. Egyébként az a durva, hogy a derekam szokott nekem is fájni, ilyen váll-nyak izé még sohasem volt. A derék problémát is rögtön analizálta nálam, aztán közölte, hogy a szeretet bennem reked, vagy vmi ilyesmi. Jó ez a tata szekció itt :D De ha már ez is összeköt minket, akár meg is gyurmázhatnánk egymást! :D

    VálaszTörlés