2016. július 12., kedd

Garbage láz


5 megjegyzés:

  1. Tesóm épp most adományozta nekem ezeket az albumokat, mert már nem hallgatja őket + a beautiful-t is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt nem vettem meg, mert sohasem bírtam. Egy két jó dal volt rajta, de az inkább Shirley szólólemeze volt. Szerencsére a Bleed-el visszatértek a helyes útra. Na még az is brutál album, meg kéne azt is szerezni, mert valami rongy 192-ben csücsül nálam egy írott cd-n. :(

      Törlés
  2. Én se véletlen, hogy nem vettem meg sose a beautifult. :) A Bleed-től kezdve kezdtem vásárolni az albumaikat (az a kedvenc albumom). A Version meg az egyik első album volt, amit első hi-fimen hallgattam 98 környékén (persze írott CD-n). Aztán később mikor elkezdtem gyűjteni az eredeti CD-ket, valahogy nem vettem meg eredetiben. De most hogy meg kaptam ajándékba, örülök neki. :)

    Az első albumnak hogy hogy fekete a tálcája Neked?

    VálaszTörlés
  3. Szent Ég, kiszúrtad! :) Azt Bulgáriából hozták nekem, ez egy ottani edition, booklet sincs benne, csak egy kihajtható borító, valószínű ez egy olcsóbb változat. A másikat viszont itt vettem.

    VálaszTörlés
  4. Ha kiadványokról van szó, mindent észreveszek. :)

    VálaszTörlés