2016. január 13., szerda

Issey Miyake Nuit D' Issey Parfum

Tegnap beugrottam a dögleszbe, mert végre meg akartam szaglászni a Nuit d' Issey parfüm változatát. Az állam is leesett a meglepődéstől. A Nuit d' Issey eau de toilette változatáról itt írtam. Már a toilette változat is lenyűgözött, mert olyan régi módi hatásúnak éreztem. A parfüm változat sokkal lágyabb, bársonyosabb, édesebb, olyan őszes halántékú  daddy-hez odabújós illat. Az a fajta, mikor érzed, hogy véged van, egy másik dimenzióba kerülsz. A toilette-ben volt valami szúrós, szerintem a fás jegy és a vetiver keveredése lehetett, ebben azonban elsősorban a balzsamos jegyek és a bőr uralkodik. Mondanom sem kell mindkettőt csuklóra fújtam (természetesen nem ugyanarra), mert kíváncsi voltam, hogyan viselkednek rajtam. Ez nem egy jó ötlet, mert így is keveredik a két illat, de közel hajolással azért bele lehetett menni az elemzésbe. Hiába csodálatos és végre ötletes kreáció mindkettő, magamon érdekesen működött. Nem éreztem milyen hatókörrel rendelkeznek, tartósságra természetesen a parfüm volt jobb. Először a toilette volt szimpatikus, a fás-vetiver-es buké miatt fantáziadúsabb illatnak tűnt, mint a sima édes parfüm változat. Azonban amikor az utóbbiból eltűnt az alkohol, kellemesen púderes illattá változott, azonban a bőrömön nem párolgott kellőképpen, csak közelről lehetett érezni. A toilette bizony jobban párolgott. Aztán fordult a kocka, a parfüm változat tovább érződött a kezemen, és valami eszméletlen egyensúly van benne. Nagyon intim illat, nem hívja fel nagyon a figyelmet, közvetlen közelről lehet érezni. Nem tudni, máson is így működik e, de egy parfümtől én nagyobb hatókört várok el. Mindkettő bejövős, dönteni lehetetlen a kettő között, mindegyikben van valami jó, de a bőröm úgy tűnik elnyeli őket, úgyhogy nem hiszem, hogy jó választások lennének. Pedig sátrat állító fajták, nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése