2015. december 13., vasárnap

Best Album Covers 2015






















5 megjegyzés:

  1. Kate Boys, NO, xx nálam is majdnem bekerült. Lehet nem kellett volna annyit gondolkodnom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néztem is, hogy magadhoz képest milyen rövid lett a listád, de gondoltam, hogy maximalizmusra törekedtél. :)

      Törlés
    2. Az album listával viszont nem tudom mit csináljak. Kiszűrjem e a 10 legjobbat, csak basszam bele az összes albumot amit kedveltem idén. Szerintem ez utóbbi lesz.

      Törlés
  2. Ne parázz! Nekem sem lesz sok album a listában. Tízet talán én is össze tudok szedni, de "kellemes" albumokat nem fogok best listába bele tenni. Ilyen szempontból nem volt erős az év. Pont néztem, idén nincs 10-esem, de talán 9-es is egy van asszem.

    VálaszTörlés
  3. Én sok albumot vettem idén, de annak kb a fele kiemelkedően jó csak.

    VálaszTörlés