2015. szeptember 10., csütörtök

John Grant - Dissapointing ft. Tracey Thorn


7 megjegyzés:

  1. Brutálisak a daddy-k benne! Ide velük mind!! :D

    VálaszTörlés
  2. :D Hát igen! Már csak ezért is brutál videó. Bár ez a Grant tök olyan mint egy "viking kovács". Mondjuk pont ő nekem nem bejövős mert emlékeztet valakire. Pont valamelyik nap gondolkodtam el azon, hogy mennyire nehéz átállni agyban, hogy twink-ből lassan daddy lesz az emberből. Ráadásul most pont tarra nyírtam ismét magam, egy kecske szakáll, egy kis gyúrás és bármelyikük lehetnék ezek közül! :D

    VálaszTörlés
  3. Ja, Grant nekem se igazán jön be. Fura a feje, de azért jöhetne. :) Jó is, amikor valakiből szép lassan daddy válik, jönnek azok a szexi ősz szőr szálak, meg haj! :) Én is épp most nyírtam le magam, most kivételesen nem tarra, amúgy mindig arra szoktam + full szakáll, ami alap nálam.

    VálaszTörlés
  4. Mindig szakállas voltál? Fura a kezdetben teljesen más képet alakítottam ki rólad. Aztán írtad korábban is ezt a szakáll dolgot és ez is alakult. Persze neked velem kapcsolatban mennyivel könnyebb dolgod van! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát, most már vagy 10 éve szakállas vagyok kisebb megszakításokkal. Sokszor inkább csak hosszabb borostának mondanában, de van hogy pár cm-sre is megnövesztem.

    VálaszTörlés
  6. Hmm! Mondtam már, hogy kedvelem a borostát? ;)

    VálaszTörlés
  7. Én is! :) De a szakállat még jobban.

    VálaszTörlés