2015. július 16., csütörtök

Clinique Happy for Men

Most jött meg az imént. Egyedül ezt bírom magamon elviselni 30 fok felett, úgyhogy harmadjára is újravettem. Lehet megérné más friss illatokkal is próbálkozni, de amit ezen kívül használtam sem a D&G Light Blue, sem a L'eau d' Issey nem elég vizes ezekre az időkre. Egyébként nagyon jó áron sikerült hozzá jutni. Csak azt sajnálom, hogy (magamat ismerve) jövőre egy csepp sem marad, de elvből nem veszek nagyobb kiszerelést mert elszalad velem a ló. Kritika később! :)

16 megjegyzés:

  1. Ezt én is bírom. Ilyet valaha én is majdnem vettem, még mielőtt fanatikus Diesel őrültté váltam volna. A Diesel Green amúgy igazi zöld, növényes, trópusi illat, az is tök jó a meleghez. Semmihez se fogható, elsőre nagyon furcsa illata van, az emberek többnyire utálni szokták. :)

    VálaszTörlés
  2. Félelmetes még mindig a lemaradásom Diesel-ekből (akárcsak Armani-kból), egyedül a kókuszost szaglásztam meg hatásodra. :) Egyébként a Green a virág locsolós, vagy ha jobban tetszik ablaktisztító spriccelős? Végre egy közös illatgócpont! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, a Green ilyen növényvédő szernek van álcázva. Illatra is olyan egyébként, de nekem bejön. :)

    Csak nem egyszerre vagyunk már megint szabadságon? :)

    VálaszTörlés
  4. Nem, csak most van egy kicsit lazább időszak. Most délután jöttem be a központba, de itt is a blogger-en lógok. :) Szabira én nem is tudom mikor megyek, mivel augusztus 1-től munkahelyet váltok, szóval valamikor októberben :( Addig is már így lazában nyomom. (remélem ezt itt nem tudják visszanézni)

    VálaszTörlés
  5. Én meg épp most készülök munkahelyet váltani, csak még gyűjtöm a bátorságot a felmondáshoz, de már idegileg nem bírom tovább azt ami van. Muszáj lesz úgy kilépnem, hogy nincs még más, aztán majd keresek. Bár csak valaki hozzám vágna egy új állást...

    VálaszTörlés
  6. Nem irigyellek, az nagyon gáz tud lenni ha idegileg nem megy. Nálam a folyamatos készenlét ütötte ki a biztosítékot. Jó volt a kötetlenség, amíg a saját malmomra tudtam hajtani a vizet, de aztán nagyon macerás lett. Egy jó tanács: próbálj kitartani és ezerrel nyomd szét a cv-ket. Inkább vegyél ki több szabit de jobb ha biztosra mész, mármint a lelkednek, hiszen csak nem leszel munkanélküli. Értem én, hogy abból a segélyből ki lehet húzni egy darabig, de jobb helyzetből helyzetbe kerülni. Én csak féltem az önértékelésed, de persze te tudod mennyire húzható ez, azt sem szeretném, ha egy pszichiátriai szakkórházból kommentelgetnél nekem! :)

    VálaszTörlés
  7. pont igy vagyok vele en is de itt most nincs 30 fok, igy megteszi a nyari Lolita Lempicka is. :-)

    VálaszTörlés
  8. pont igy vagyok vele en is de itt most nincs 30 fok, igy megteszi a nyari Lolita Lempicka is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú de jó ott neked, egy kicsit irigylem tőled a brit időjárást! Itt nemhogy 30 fok van, hanem 40, szóval három hete folyamatos az agónia nálam. A Lolitának utána nézek, nem is tudtam, hogy férfit vagy uni-t is gyárt!

      Törlés
    2. mar 3-szor beirtam a valaszom, de mindig eltunik. szoval 3 van belole, a classic, a nyari es a dark. mindegyik jo, de az eredeti az en vagyok. imadom.

      Törlés
    3. Közben én is utána néztem a Fragrantica-n, és pont ezt a hármat találtam. A nyári gondolom az eau fraiche változat lehet, a másik kettő egyértelmű. Nincs más hátra, csak a szagolás :)

      Törlés
    4. Hol fogod megszagolni? Veszel egyet?

      Törlés
    5. Hol fogod megszagolni? Veszel egyet?

      Törlés
    6. Hol fogod megszagolni? Veszel egyet?

      Törlés
    7. Délben kiugrok kajáért egy úttal meg bemegyek a Douglas-be, feltéve ha itthon forgalmazzák bármelyiket is.

      Törlés