2015. április 20., hétfő

Concert in Blue 20150429



.....és streaming-elhető lesz!

5 megjegyzés:

  1. Én csak annyit mondok, hogy mobilnet...

    VálaszTörlés
  2. Hát azt tényleg ideje lecserélni. Nálam egyértelmű volt anno a választás, eleve kábellel kezdtem. Itt a T-Com és az UPC között lehetett választani. Az utóbbi ugyan nem a legolcsóbb, de legalább gyors és szinte soha sincs hiba, max akkor ha valami megavihar tombol. Lassan hét éve vagyok náluk. Ha van Digi az a legolcsóbb, és gyors is, jó opció lehet. Mondjuk azt hallattam sokszor vacakol.

    VálaszTörlés
  3. Na úgy tűnik hétfőn már lesz is UPC netem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor rá tudsz cuppanni ezerrel a streamingre! :)

      Törlés
    2. Mondjuk igazság szerint annyira nem hoz lázba a dolog. :) A másik koncertet se néztem meg még soha.

      Törlés