2015. február 19., csütörtök

It's Not Over

Na majd csak előkerülök végre. Persze nyomon követtem az eseményeket, meg posztolgattam is ezt-azt, de meg kell állapítsam androidról nem az igazi. Transformer Pad ide vagy oda esszét nem lehet tabletről írni. Visszakaptam a laptopomat is végre, már nagyon kellett neki egy rendrakás mert bődületesen belassult, a földhözvágós kategória volt. Oké, újraraktuk az operációs rendszert ami nem várt fordulatot hozott, kettő lett rajta. Azt a sebességet el lehet képzelni, ami akkor fogadott. Végül javítottuk a bakit, és valamivel jobb lett. Utána odaadtam a szerelőnek, hogy pucolja ki, pasztázza újra, mert még mindig kritikus a cpu hőmérséklete, meg a ram használat sem tetszett. Basszus, hogy ezen mi tartott másfél hétig nem tudom, mert bár immár használható a gépem, gyorsabb lett, de elégedett az nem vagyok. Tudom én be kell ruházni egy újba, de sokan dicsőítik a külső ssd-t, hogy az csodákat művel az öt éves matuzsálemekkel is. Asszem ennyit még rá áldozok, rá lökjük az oprendszert és a program file-okat aztán majd csak hasít a kicsike.
Végül is kisebb gondom is nagyobb ennél. Végre finish-ben van a birtok eladása. Lassan egy hete vagyok logisztikai szakember mit, hova, hogyan. A kedvencem a mostani két napos projektem, amikor is az ott kitermelt fát kell ide haza eljuttatni. Áldom az eszem, hogy ősszel kugliztatva lett mert nem tudom, hogyan is fért volna el itthon a kertben. Persze amikor ezeket a sorokat írom, már a derekam becsípődésétől jajgatok, de még holnapra is van egy adag, amelynek bejutásáról gondoskodnom kell. Kellene valami átsugárzó készülék, mert ilyenekre pazarlom újabban a drága szabimat. Arról nem is beszélve, hogy a köcsög áramszolgáltatónak pont télen jut eszébe kicserélni az oszlopokat az utcában. Nem elég, hogy a logisztikától tiszta görcs vagyok, még kora hajnalban be kell fűtsek a kazánba, ha nem akarok jéghidegbe hazajönni délután. Ugyanis áram nélkül gáz sincs, ergo tüzeskednem kell, de ez mind idő basszus, amiből egyre kevesebb van, legalább is ezt érzem jelenleg. Remélem ebben a hónapban már átveszi a vevő a ranch-et, és ez a nyűg lassan lemegy. No more őstermelőség!!!Nem kell a buzi adóhatóságnak sem három féle bevallás ezután!!! Csak azt sajnálom, hogy arra sincs időm, hogy lőjek egy pár utolsó képet a szántóról, erdőről, házikóról. Jesszus de jó itt nyafogni, ez hiányzott már! Hiányzik a hülye sznoboskodó, kritikákat írosgató életem, de a régiből csak ez. Pedig ha szándékaim szerint indul be a gépezet még kevesebb időm lesz. Mindegy, de laptop újra van!!!! :)

6 megjegyzés:

  1. A laptoppal kapcsolatban már megint mintha csak magamat olvasnám. Több mint 7 éves a laptopom, és az utóbbi időben már egy vagyont költöttem rá. Akárhogy is újra lett rakva nem rég, továbbra se túl gyors, és lassan vennem kell egy újat.

    Aztán csak ne tessék kevesebbet lenni! :)

    VálaszTörlés
  2. Ammegmi? :) Én számítógépes anál-fa-béka vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én sem vagyok nagy mekanika! Az ssd asszem külső meghajtó vagymiaszösz.

      Törlés
    2. Aranyosak vagytok! :)
      Az SSD olyan mint a vinyó csak nem mechanikus és mágneses, hanem memória van benne. Van külső is meg belső is. Tényleg fel lehet vele támasztani a régi gépeket velük. Kb ég és föld a rendszerműveletek közti különbség (értsd: kurvagyors a windóz).
      Ki lehet cserélni a belső vinyót is ssd-re, hogy ne kelljen lóbálni...
      Ha érdekli valamelyikőtöket a dolog, írjatok egy mélt, tudok segélni ilyesmiben.

      Törlés
    3. Asszem lesznek praktikus kérdéseim. Ha összeszedtem írok! Köszi!

      Törlés