2015. január 21., szerda

Vulnicura


Hát ez csak kikerült hivatalosan is két hónappal korábban!

6 megjegyzés:

  1. Lépniük kellett. Szerintem jól tették.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet értek, nagyon mást nem tehettek. De az még mindig benne lehet a pakliban, hogy a fizikain újrakeverik a dalokat. Mindenesetre most már résen kell lenni, valami jobb minőségű m4u lehet fenn lesz hamarosan (mivel én nem használok itunes-t).

      Törlés
  2. Nézz be a DM fórumba. Én most szedtem le onnan. 123 MB, ami már nem lehet rossz minőség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mé nem használtok soulseeket? Mindig mindent meg lehet találni és általában gyors is.

      Törlés
    2. Régebben próbáltam, de végül másképpen oldottam meg. Asszem újra csekkolom!

      Törlés
    3. Mindenképpen! Én zeneletöltéssel ilyen 5 perceket szoktam eltölteni és akkor 4-5 albumot szedek le kereséssel együtt.
      Ha van valami kérdésed, tudod where i am. ;)

      Törlés