2015. január 10., szombat

Inga Liljeström - Live La Loge Paris (Two Dangers)




Jó egy másfél hete rászántam magam, hogy meghallgassam Inga Two Dangers-jét, amitől azért féltem mert abba a hibába estem, hogy egy demo-t hallgattam meg a megjelenés előtt egy évvel, ami nem nagyon villanyozott fel. Mára teljesen Two Dangers lázban égek és teljesen ráéreztem az itt-ott pastoral, helyenként szürreál folk dalokra. Annak pedig kifejezetten örültem, hogy rábukkantam ezekre a klubkoncert felvételekre, mert élőben is teljesen magába szippantja az embert ez a fajta folk hangulat. Arról nem is beszélve, hogy a hangszerelés kb. annyira átszabott a koncertfelvételen, mint ahogyan Björk szokta csinálni nagyban azt koncertjein. És nem hittem el, hogy bónuszként ott van a végén a Bloodstain folk-os átirata. Őrület!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése