2014. december 13., szombat

Dolce&Gabbana Pour Homme



Akkor tegnap végül is ez is megérkezett. Már régen használtam, kb. tíz éve. A jó múltkorában a moziban megéreztem valakin, illetve a múlt hónapban pedig ajándékként megrendeltem a Pour Femme Intense-t is, tehát elég impulzus ért ahhoz, hogy újra kedvet kapjak hozzá. Anno elhasználtam belőle vagy két üveggel, de egyre "divatosabb" lett, aztán már zavart, hogy egyre többen használják. Szerencsére mostanra már nem az a sláger illat, végre újból tényleg csak az használja, aki tudja is viselni. Igazi joker ez az illat, mert viselhető elegánsban és lazában is. Számomra most a hétköznapok illata lesz, vagyis napi használatra tervezek vele. 
Annyi azonban bizonyos, hogy nem csak a külső változott 2012-ben. Az üvegről lekerült a kis táblácska és a kupak kék szín - ezüst combo lett, a fekete-ezüst helyett. Az illat is más egy kicsit, mintha ebben a felfújásnál a levendula erőteljesebb lenne és esküszöm valami citrusosság is bújt bele. Az 1994-es első változatba inkább a dohány dominált. Elég tartós, bár a hatóköre elég visszafogottra sikerült. Na de pont ez kell a hétköznapokra, jó ez még így is! Bár ha magamra maradok sem értem, mi a fenének kell egy régi bevált recepthez hozzápiszkálni?
Erről jut eszembe! Így az év végi listázgatások mintájára illene már készítenem parfümökből egy all time favourite listát. Remélem azért ezzel nem fürdök be úgy, mint a So 90's-al!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése