2014. november 28., péntek

Hugo Boss - Boss Orange Man


Tavaly rendeltem az egyik internetes parfümériából 60ml ebből a fantasztikus kreációból. Előtte egy párszor fújogattam magamra a parfümériában, és mivel leginkább ez győzött meg, megvettem. Nos, először csalódás volt mert úgy éreztem, hogy nem érzek semmit két óra elteltével. Aztán azt vettem észre, hogy délután is dicsérgetnek, hogy mennyire illatozom. Rá jöttem, hogy csak az agyam tréfált meg, túl hamar hozzá szoktam. A jóhoz könnyű is hozzá szokni. Számomra a parfüm gyümölcsössége az aduász, amit egyszerűen nem lehet megunni. A piros alma illata inkább jellemzi ezt a parfümöt, mint a narancs. A legjobb az egészben, hogy az egyik all time favourite-em a Boss Bottled érződik ki rajta igen erősen, de itt ez az alma illat ami az egészet újjá varázsolja. A Bottled utóízt egyébként kb. fél üveg elhasználása után éreztem csak, és most ott tartok, hogy nem tudom melyik is a jobb.
Az Orange fejjegyében ott van a koriander és a piros alma. Szívjegyet a szecsuáni bors és a tömjén alkotja, míg a bázisa a vaníliában és a fás jegyekben van. Igazság szerint ez egy fás-fűszeres illat, de a gyümölcsösség dominál benne. Az alma egyszerűen zseniális. A Bottled-ben pedig az a kesernyés muskátli illat ízlett leginkább. Szóval Hugo Boss-ék illatokban nagyon ott vannak és a legjobb, hogy az áruk is még megfizethető.
Az Orange is belépett a többször vásárlós kategóriába, mindenképpen fogok még belőle venni, ha nem is most (nemsokára elkopik) majd kicsit később, mikor újra kedvet kapok rá. Ugyan nem rendelkezik széles hatókörrel ez a parfüm, mert igazából az intim téren belül van illata leginkább, de nagyon tartós mert nálam nyolc órahosszat is kibír. Ez nagy szó, főleg hogy fűszeres, amelyek nálam általában nem működnek. Mindennapokra, vagy esti lazulásokhoz egy moziba, egy pub-ba kitűnő viselet. Alkalmihoz kevés, de gyanítom nem is erre találták ki. Lendületes és fiatalos, felvidítja ezeket a szürke reggeleket. Érdekes még, hogy egyszerűen bármely évszakban viselhető mert nem túl tömény, de nem is lityi-lötyi. Valahogy tavasszal és ősszel tetszett a leginkább, de a tipikusan almás feeling a nyártól sem állt messze.
Imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése