2014. szeptember 8., hétfő

Best songs of 1990

Madonna – Vouge / Justify My Love
Sinead o’ Connor – Nothing Compares 2 You
 
Enigma – Sadeness / Mea Culpa
Roxette – It Must have Been Love
 Snap – The Power / Oops Up
Lisa Stansfield – All Around the World
Mariah Carey – Vision of Love
Alannah Miles – Black Velvet
 DNA & Suzanne Vega – Tom’s Diner
Paula Abdul – Opposites Attract
Janet Jackson – Rhythm Nation / Alright
Dee Lite – Groove Is in the Heart
Depeche Mode – Enjoy the Silence / Policy of Truth
 Wilson Phillips – Hold On/Impulsive
Technotronic – Pump Up the Jam / Get Up
INXS – Suicide Blonde / Disappear
Whitney Houston – I’m Your Baby Tonight
George Michael – Praying for The Time/Freedom
Maxi Priest – Close to You
 Adamski – Killer
Aerosmith – Janie’s Got a Gun
 Beats International – Dub Be Good to Me
Faith No More – Epic
Black Box – Everybody, Everybody/Ride on Time
Soul II Soul – Get a Life/Back to Life
En Vouge – Hold On
 Pet Shop Boys – Being Boring
UB 40 – Kingston Town
AC/DC – Thunderstruck
A-Ha – Crying in the Rain
London Beat – I’ve Been Thinking About You
Twenty4Seven – I Can’t Stand It
Guru Josh – Infinity
 The Klf – What Time Is Love
Kylie Minouge – Better The Devil You Know / Step Back in Time
Stevie V – Dirty Cash
Mc Sar & The Real McCoy – It’s On You
The B 52’s- Love Shack
D- Mob&Cathy Dennis- C’mon and Get My Love
Julee Cruise – Falling
Blue Pearl – Naked in the Rain
Kim Appleby – Don’t Worry
 EMF- Unbelivable
Joey B. Ellis – Go For It

Esetleg aki meghallgatná ezeket, lejátszási lista itt.

6 megjegyzés:

  1. Akkor mégsem lesz évenként szedve a lista? Amúgy szerintem jobb így. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évenként tervezem de kategóriákra lebontva, de amekkora meló ez, jobb ha most kiélvezed mert lehet hagyom a francba :)

      Törlés
    2. megértelek, mert régebben én is csináltam ilyesmi listákat, de ráment egy fél napom plusz még ingerült is lettem nap végére mert utólag általában elégedetlen voltam az eredménnyel:)

      Amúgy a lemezborítók beillesztése mitől függ, azok a legkedvencebbek?

      Törlés
    3. Nem feltétlenül, inkább esztétikára mentem és azokat tettem be, amelyek a legjobban tetszettek (ja, mai fejjel).

      Törlés
  2. Amik nekem is agyonhallgatósak voltak: Faith No More – Epic, Depeche Mode – Enjoy the Silence, George Michael – Praying for The Time/Freedom, UB 40 – Kingston Town, EMF- Unbelivable

    meg van még pár ami nagyon tetszett és pár olyan is, amit nehezen viseltem :)

    VálaszTörlés
  3. Ahogy így elnézem ezeket a dalokat igen vegyes felvágott volt az ízlésem akkoriban (oké végül is prepubertásban voltam). Egy valami még is félelmetes, már akkor is megjelentek az ízlésemben az igényesebb ritmusok (Adamski, Beats International, KLF). Viszont vannak itt már olyanok, amitől mai fejemmel már én is falra mászok (Twenty4Seven, Kim Appleby, London Beat, AC//DC, de tudnék még sorolni) Viszont az is biztos, hogy akkoriban a Snap-et nagyon bírtam. Visszafelé gondolkozva kitűnő fúziója volt a hip-hop-nak, a house-nak, és a pop-nak, kár hogy csak egy pár éves kollaboráció volt.

    VálaszTörlés