2014. július 16., szerda

In Love With Dusk


7 megjegyzés:

  1. Tegnap épp nem volt nálam a fényképező, mikor ilyen volt a táj, úgyhogy a szívem szakadt meg. Telefonnal azért lekaptam, de az fos minőség lett. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én épp tegnap kaptam le, és kb. pont olyan végtelen nyugalom közepette mint amelyet a képek is árasztanak. Keep Shelly-ék pedig épp kapóra jöttek :) Egyébként hogy-hogy még csak most írtál az albumról? Ha jól emlékszem tavaly jött ki, legalább is a netre felkerült. Én akkor hallgattam meg, azóta is azon filózok mihez is hasonlít. Kár, hogy tegnap semmi zene eszközt nem vittem a lakba, úgy lett volna tökély a hangulat (oké majdnem tökély) ;)

      Törlés
  2. Hát, most vettem meg az albumot, eddig nem is nagyon hallgattam. Még csak most ismerkedem vele igazán. A megjelenéskor, tavaly szeptemberben már nem volt hangulat egy ilyen nyári albumhoz, így nem is erőltettem. Akkor meghallgattam párszor, utcán, de úgy végképp nem működött. Most viszont annál inkább. Nem is tudtam, hogy meghallgattad már.

    VálaszTörlés
  3. Ja, és vicces, hogy még naplementét is egyszerre fényképeztünk. Megmutassam az enyémet? ;)

    VálaszTörlés
  4. Igen asszem szeptemberben pörgettem egy párszor, de akkortájt annyi megjelenés volt, hogy bevallom erre nem sok idő és kedv jutott. Egyébként a cd gyűjteményedre is kíváncsi lennék ;)

    VálaszTörlés
  5. Nincs akadálya. Jó nagy...a gyűjtemény :) http://www.discogs.com/user/voltage02/collection

    VálaszTörlés
  6. Huh! Tényleg nagy!!!!Ezt csak több részletben tudom elcsemegézni :)

    VálaszTörlés