2014. június 25., szerda

Fragrantica Domestica

Mivel kezdek bezsongani a nyári rövidnadrágos időszak miatt és a túláradó energiák eléggé feszítenek, ráadásul a "planétán" való bolyongásom is teljesen céltalannak tűnik, úgy döntöttem szükségem van valami ingerre, amitől ugyan megnyugodni nem fogok, de így van ez rendjén. Szóval munka után bementem az egyik kis parfümériába, hogy ezúttal valami illatmintát vásároljak - muszáj kompromisszumot kötnöm magammal mert egyébként havonta tudnék 50ml-ket vásárolni -.
Amióta megvettem magamnak a Chanel Allure Pour Homme-ot azóta óhajtom a nyárra szelídített változatát a Chanel Allure Blance Edition-t. 


Az eredeti változat fás-aromás illatvilágában vegyítettek citrust, púdert és balzsamos jegyeket. Ugyan eredetileg nyári változat, de szerintem 30 fok felett ez is nagyon tömény. Persze Murphy Törvénye illatminta ebből nem volt, úgyhogy még 1,5ml-t sem birtokolhatok jelenleg belőle.

Sebaj gondoltam, akkor bepróbálok egy újabbat. Így jutottam el a Paco Rabanne Invictus-ához. 


Tavaly jött ki, de nem nagyon foglalkoztam eddig a Rabbane illatokkal. Tulajdonképpen a citrus és a friss fűszerek fogtak meg benne, de gyömbért, grapefruit-ot és patchouli-t is fel lehet fedezni benne. Igazából meg sem vettem volna ezt az illatmintát sem, ha nem emlékeztetett volna az Issey Miyake Homme Sport-ra. De mivel olyanom még nem volt, illetve illatmintába sem volt, így maradt ez, amely két-három használatot fog kibírni. Egy valamit most is tudok, nem leszek szerelmese most sem a Paco Rabbane-nek, de jó valami újat és dögöset szaglászni így ennyi pénzért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése