2014. április 8., kedd

Fragrances Introspective

Idén is jönnek ki illatok, amelyekre már csak azért is odafigyelek mert kedvenceim továbbgondolásai is vannak köztük. Ezenkívül persze biztos akad befutó, de a túlkínálatban már egyre nehezebb eligazodni, így aztán gyakran maradok a régi beváltnál. Íme néhány amely 2014-ben jön ki:

Boss Bottled Unlimited


A Boss Unlimited az egyik többször vásárolt nagy kedvencem a Boss Bottled legújabb inkarnációja. Ez egy fougere-fás illat, amely jó jel lehet az esetleges eredetiség faktorra. Egyébként amennyire rajongtam a Boss Orange illatáért mégis azt kell mondjam nem veszem többé. A válasz egyszerű: rajtam sajnos parfümtemető. A fougere illatok azonban általában jól párolognak rajtam.

Dolce Gabbana Light Blue Discover Vulcano Pour Homme


Ez egy másik tavaszi-őszi kedvencem módosított kotyvaléka. Itáliai citrom, gyömbér jelenik meg fejillatban, szívjegye a ciprus, levendula, míg az alap a cédrus és a vetiver. Nem túl biztató a dolog, mivel az eredeti is ezen összetevők elegye (nyilván más arányban és helyen).

Fan di Fendi Pour Homme Assoluto

A Fan di Fendi aromás-fűszeres flanker-je. A Fendi-re nemrég figyeltem fel az egyedi formavilág miatt. Ez az illat akár ígéretes is lehet mert eredetije inkább bőrös-fás jegyekkel bír.

Kenzo Homme Night


Hú Kenzo-t még akkor használtam amikor minden második fickón ez volt (kb 10 éve). Akkor szerettem, de azt hiszem csak egyet használtam el. Ez a változata az éjszakai csábítás jegyében leginkább aromás-fűszeres.

Salvador Dali Silver Sun Pour Homme



A Silver Sun egy orientális-fougere illat. Ez a kombináció nagyon érdekes, ugyanis az illatnak mélynek és lehengerlőnek kell lennie, ugyanakkor a központi témája a napsütés, tehát feltételezem, hogy szikrázó napfényben is viselhetőnek kell lennie. Az ámbra és a bőr mellett gyümölcsös összetevői is vannak (körte??, citrom). Ez mindenképpen biztatónak ígérkezik.

Valentino Uomo

Ez az illat is érdekes lehet. Úgy látom nem egy egyszerű fás-fűszeres illat. A vélemények fel melegített tejről, forró csokiról, kávéról, csokoládéról írnak. Érdekes lehet ha ezek ugranak be sokaknak. Biztos a méhek is szeretnék. Jómagam a tömény édest megenni és bizonyos szituációkban magamra tenni is szeretem, ugyhogy egy próbát megér (legfeljebb szaladni kell a legközelebbi vízhez fejest ugrani).

És a végére hagytam az YSL illatokat. Ezeket imádom máson, de rajtam még egy se működött szóval ezeket speciel nem magamnak venném meg.

Yves Saint Laurent Kouros Eau de Toilette Tonique


Az eredeti Kouros-t az Oxford Street-en egy parfümériában végre meg tudtam szaglászni, nálunk ugyanis már csak online tartják. Hát nem igazán éreztem még ehhez fogható brutális vadkan illatot, nem éppen nevezhető kis finomnak. Ennek ellenére mégis ízlett, csak típust kell hozzá párosítani. Ez az illat egy nyári változata az 1981-es eredetinek, úgyhogy szerintem semmi különös. Ahogy az eredeti illatban a tömény macskahugyszag végül egy macho szexepillé alakult, az mindenképpen érdekes jelenség volt (az illatmintától két hétig "illatozott" a kézipoggyász).

Yves  Saint Laurent L'Homme Sport

Hát ennek is ki kellet jönnie. A L'Homme persze verhetetlen (máson). A Sport egy aldehides-fűszeres illat. A sport illatokra sokáig csak legyintettem, de az utóbbi időben azért ért egy-két kellemes meglepetés főleg az Issey Miyake háza táján. Ebből okulva azért erre is kíváncsi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése