2014. január 26., vasárnap

Shadow Upon The Snow


7 megjegyzés:

  1. Mármint hogy? A képen? Elég absztrakt lettem :)

    VálaszTörlés
  2. Már rég írtál ide, utoljára szerdán. :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát tényleg! Vagy is mégsem, csütörtökön kommentre válaszoltam itt (ha már szőrszálamat hasogatom). Egy kicsit nehezen indul az év (kulturálisan), egyébiránt meg túlzsúfolt, így az alvás a legszimpatikusabb opció mostanság. Nem tudom nálad volt e már így, most kevésbé érzem nyitottnak magam a dolgokra.

    VálaszTörlés
  4. Nekem csak fos a hangulatom az állandó szürkeségtől, és már nagyon elegem van a télből emiatt. Illetve december 1 óta állandóan beteg vagyok, úgyhogy tényleg az összes faszom tele van már a téllel! Decemberben majdnem 2 hétig voltam beteg, most meg egy hét intenzív ágyban fetrengős megfázásom volt. A hideg önmagában nem zavarna, ha sütne legalább a nap, és nem lennék beteg egyfolytában. Úgyhogy LEGYEN MÁR TAVASZ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehát még igazi tél sem volt! Jaj! Vigyázz magadra, ez a párás szmog biztos nem tesz jót neked. Pont ma filóztam azon, hogy a jövő héten leszek túl egy pályázaton és biztos ahogy majd leeresztek rögtön jönni fog a nátha. Általában így szokott lenni, de most juszt sem fogom bevonzani!!! Jobbulást! :)

      Törlés
  5. Köszi, de szerencsére már kijöttem a náthából pár napja. :) Hát, a vírusoknak nem kell igazi tél, pont ezt a melegebb időt szeretik, ami eddig volt, az én szar immunrendszerem meg azonnal bekap minden vírust...

    VálaszTörlés