2014. január 8., szerda

Nymphomaniac poster


Bakker, még most fogom mi ez az első és második részezés. Szóval a gyártás vezető ketté szedte a fogyaszthatóság kedvéért??? Meg még szoftosítás és egyebek? Őszintén most ment el a kedvem az egésztől! Gondoltam, hogy nem lesz öt óra hosszú, de azt nem, hogy a vágást a lehető legrosszabb megoldással intézik el. Most ez kellett, hogy az emberben az egy év alatt felgyülemlett izgatottságát közönybe fordítsák? Ja, egyébként meg úgyse bírom ki a rendezői változat megjelenését kivárni, de ezzel a hangulattal tuti lesz a mozi élmény.

4 megjegyzés:

  1. A film a kezdetektől 2 részesnek volt beharangozva. ;) Ez nem last minute döntés. Egyenként két-két órás filmek lesznek, és csak 1 hónap eltérés lesz köztük. 4 órán át egy filmet nem is lehetne végig ülni. Bővített verzió pedig asszem tényleg lesz. Mintha mindkét rész 1-1 órával lenne úgy hosszabb.

    A szoftosítás meg nem úgy van. :) Eleve Szoft-film a Nimfó, de még a legelején hozzátették, hogy valószínű lesz hardcore is belőle, valamivel később az eredeti megjelenése után. ;)

    VálaszTörlés
  2. Amúgy érdekes lesz álló fasszal végig ülni egy filmet. Szerintem Lars-nak az a célja, hogy a moziban mindenki egymásnak essen és orgia alakuljon ki. :D
    Pláne, ha még a hardcore verzió is a moziba kerül....

    VálaszTörlés
  3. Hehe! Az is egy sajátos moziélmény lesz: megannyi sznob fasz (mint én) álló fasszal és talpig korcsolyában, hát elég morbid vagy inkább vicces így belegondolva. Lehet így egy jó vígjáték kerekedik :)
    Állítólag a második rész durvább, ott lesznek a perverziók. Érdekesek lesznek a reakciók, kíváncsi lennék arra, hányan ismernék be, hogy felizgultak......:)

    VálaszTörlés
  4. Az igazság az, láttam én már rég óta ezt az első-második részezést, de nem mélyedtem el benne. Bevallom én úgy gondoltam az lesz, mint a Melancholia esetében. Aztán tegnap kerestem valami "early review-t" és kiakadtam. Boldog tudatlanság!

    VálaszTörlés