2013. november 29., péntek

London Grammar - Nightcall video



Na ez beszarás!!

4 megjegyzés:

  1. Valóban! Csak sajnos dunát lehet már rekeszteni a Florence-klónokkal. Meg kb minden új együttes meg énekes emlékeztet valaki régebbire. Épp ezért én már annyira immunis vagyok minden új zenére - már mindet hallottam korábban. Manapság már nagyon ritka az, hogy egy új együttes igazán újat tud mutatni.

    VálaszTörlés
  2. Ez egyébként tiszta The XX, ami egyébként tökre lehetett volna bármely trip-hop zenekar a kilencvenes évekből, ahol nő vokálozott :) De itt eszméletlen jó a vokál, és ez a lovas klip nagyon hangulatos. Az album sajna igencsak homogén, minden szám ilyen. A legjobb egyébként a Wasting My Young Years, nálam az év dalaiban benne lesz.

    VálaszTörlés
  3. Jaj persze, miközben hallgattam, nekem is azonnal az XX ugrott be, csak mikor írtam ide, elfelejtettem megemlíteni. Szóval XX feat Florence. A klip brutál!

    Az Arcade Fire kritikám pedig mégiscsak megírodott, posting soon. :)

    VálaszTörlés