2013. november 12., kedd

Kvinden I Buret poster


8 megjegyzés:

  1. Sidek! Én most tudtam ide írni. Próbáld már meg te is (feltéve ha nálad ez megjelenik).

    VálaszTörlés
  2. Most hazajöttem vidékre, és ezen a gépen látom, hogy megjelenik a kommentek száma a sarokban, ha ráállok a posztra. Viszont a laptopomon nem jelenik meg, és sajna azt használom többet. :( Így nem tudom hogy fogok kommentelni. :(
    A laptopom pl. az én oldalamon se jelenít meg dolgokat (a poszt alatti "szerkeszt gomb" pl nem jelenik meg, így mindig be kell mennem a vezérlőpultba ha egy posztomon módosítani akarok - bár ez nem olyan zavaró dolog, mint ha nem tudok kommentelni valahova).

    Amúgy hogy működik az új oldalad? Mert hol van háttér, hol meg csak fehér ill. ha rákattintok fent az oldal címre, feljön valami menü, és én állíthatom be, hogy milyen stílusban akarom nézni a blogodat. Ez normális, vagy ez valami hiba? :)

    VálaszTörlés
  3. Aha, látom itt se jó. Mikor először feljöttem az oldalra, háttérképpel jelent meg, és engedett kommentelni, de miután feltettem a kommentet, már meg sem tudtam nézni mit írtam neked, és háttere se volt az oldalnak. Aztán frissítgettem összevissza az oldalt, meg bezártam a böngészőt, újra indítottam, és most újra tudok kommentelni, de gondolom utána megint nem... :(

    VálaszTörlés
  4. Az adott bejegyzés alján ott kell lennie az "add a comment"-nek, de le kell gördítsd az aljára és ott rögtön tudsz megjegyzést írni. A főoldalon tényleg ott van a sarokban, de ez kevésbé életszerű megoldás. A fehér hátteret nem értem, nekem mindig háttérrel jelenik meg, de ez összefüggésbe lehet azzal, hogy a megjegyzést sem látod a bejegyzésnél. Lehet, hogy sok memóriát használ ez a nézet, egyébként az normális lenne, ha a blog címe alatt az alapbeállítás magazine jelenik meg a főoldal felirat mellett, és te tudod variálni aztán a nézetet. Ne aggódj ezerszer megbántam egyébként, csak az egerem megszaladt és alkalmaztam, a mentés pedig elmaradt. Na mindegy, vagy ezt fejlesztem még, vagy visszaállok az egyszerű nézetre és azon variálok majd valamit :(

    VálaszTörlés
  5. Most már kezdek én is rájönni, hogy hogy működik: mikor fellépek az oldalra, sosincs alapból háttér és a kommentelés se működik, de ha rákattintok a címre, akkor helyre jön minden: újra betölt az oldal és megjelenik a háttér és kommentelni is lehet, meg a magazine dolog is csak akkor jelenik meg, ha a háttér is látszik.

    VálaszTörlés
  6. Csak azt nem értem, hogy alapból nálad miért nincs háttér? Nálam az is megjelenik, amikor fellépek a blogomra. Olyankor minden fehér? Nem csak a gördítősáv?

    VálaszTörlés
  7. És még valami. Remélem a címkefelhőt, a kedvelt honlapok listáját is megtaláltad. Jobb oldalra közelíts az egérrel, és előugrik jobbról a sáv és csak rá kell kattintani. Egyébként ötletes lenne ez, de nem nagyon variálható. A súgó írja az advanced beállításokat, amelyek a fasorban sincsenek, egyszerűen nincs ott ahol írja. Ráadásul eltűnt az egyszerű nézetből is az advanced opció.

    VálaszTörlés
  8. Igen, olyankor minden fehér. A kedvencek sávot megtaláltam.

    VálaszTörlés