2013. november 16., szombat

Back to Mine

Úgy gondolom, hogy mégis csak igazak a közhelyek. Jelen esetben a kevesebb mégis több. Megújulni mégsem a dinamikus nézettel fogok, már csak azért sem mert nem igazából lehet személyre szabni, nem igazán találták még ki. Ráadásul nem várt problémák jelentkeztek, amelyekhez én kicsi vagyok, és a gép is lassú tőle. Ugyan még ezen is fogok szöszmötölni, és apróbb változásokat is eszközöltem, de jelentem: maradok a bevált egyszerű nézetnél. Eltévelyedésem remélem megbocsájtható ;)

2 megjegyzés:

  1. Na ennek örülök, mert tényleg macera lett volna úgy használni az oldalt. :)
    Meg szerintem is jobb az egyszerűbb, én se szeretem túl bonyolítani a dolgokat.

    VálaszTörlés
  2. A röhej az, hogy az első percben tudtam, hogy ez lesz belőle :)

    VálaszTörlés