2013. október 17., csütörtök

Sigur Rós - Rafstraumur (Cyril Hahn Remix)


4 megjegyzés:

  1. Ez nagy track!!! Még valamit akartam mutatni ha még nem láttad ez valami óriási! 12 perces kisfilm, nézd a legvégig feszült figyelemmel, nekem nagyon bejött, ez ihlette a képet is. https://vimeo.com/60282469

    phoxie

    VálaszTörlés
  2. ÖÖÖ! Lehet nem kellő figyelemmel skubiztam végig, de nem esett le kristály tisztán ihletődésed. Egy szó mint száz, mint ahogy priviben is írtam, jó lett a kép, úgyhogy nyomasd a Flickr-re. Egyébként akár az Ördögűző is lehetett volna ihletforrás :)

    VálaszTörlés
  3. Már fent van a flicrke-n :) ide kerül majd a többi is. Hát igazából jah semmi kapcsolat köztük, csak a címet ihlette ennyi!. A kisfilm végén lévő csattanó pedig, nekem odavert minden idei egész estés alkotásban lévő fordulatnak. ( ha tudsz ilyesmi oszd meg velem pls mert érdekel) Persze lehet nem eredeti (szerintem az!), meg biztos volt már ilyen, de akkor is, annyira nincsen benne az egész filmben hogy mi lesz a vége! Remek kontrasztot állít a címnek ezzel a flickk-el. Zseniális, nem hiába jelölték díjra, megértem. Megnéztem a Rush-t is iszonyatosan jó volt, tudod a Nikki Laudás forma 1 es cucc,meg mennék vmikor már a Gravity-re is.

    VálaszTörlés
  4. Gravity nálam is tervben, csak társasággal való összehozás kérdése már, talán a jövő hétre össze is jön :)

    VálaszTörlés