2013. augusztus 19., hétfő

Human After All


Az utóbbi napok benyomásai rég eltemetett dolgokat hoztak fel bennem, olyanokat amelyekről már kezdtem lemondani. Aztán kiderült, hogy sok mindenre képes vagyok még, azt a szívet csak nem öntötték még kőbe. Természetesen ami a legjobb az egészben, hogy ilyen dolgok mindig totál váratlanul történnek az emberrel, még szerencse hogy nem lehet rá készülni, azt biztos szétgörcsölném. Szóval meg vagyok magamon lepődve, azon hogy minden teketória nélkül képes voltam közvetlen lenni, azon hogy végre újra éreztem azt a gombócot a gyomromban. Azt, hogy ez mit jelent még nem tudom, de arra rá jöttem, hogy korántsem vagyok annyira antiszociális mint amit gondoltam magamról, és talán képes vagyok én még az adásra, ha nem is most talán majd egyszer. Mindenesetre jó újra érezni, hogy emberből vagyok.

6 megjegyzés:

  1. Nálam antiszociálisabb nem lehetsz, nyugi. :) Én vagyok a zárkózottság mintapéldája...és még élvezem is - splendid isolation.

    VálaszTörlés
  2. :D Nekem szokásom sportot űzni a track-ek utáni címadásokból, de most lepipáltál.....:)izé, szóval jobban beletrafáltál.....hagyjuk. Egyébként ezt a fajta "zárkózottságodat" nyugi én is élvezem, és még mintapélda is vagy valóban, ugyanis a te bejegyzéseid motiváltak anno arra, hogy én is megmutassam zárkózottságomat eme blog által. Asszem most akkor körbe hízelegtelek :)

    VálaszTörlés
  3. :)

    Még a végén elpirulok. :D

    Egyébként ez a bejegyzésed rám is nagyon igaz - minden része. :)

    VálaszTörlés
  4. Pedig nem túl konkrét, de sejtettem, hogy te vágni fogod. Amikor ezt írtam legszívesebben novellát írtam volna, de jelen keretek ezt engedik. Gondolom ezt is érted. Szóval hasonlóan működik az agyunk a blog keretein kívül eső kérdésekben is...Agaetis Byrjun :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, én is észrevettem, hogy rokon lelkek vagyunk. ;)

    VálaszTörlés
  6. Igen, ez így igaz ennek minden vetületével ;) Jesszus! Ahogy ezt visszaolvasom ködösíteni azt tudunk, még szerencse, hogy egy nyelvet beszélünk. Ok! Befejeztem, ezt már úgysem lehet fokozni......Everything in its Right Place :)

    VálaszTörlés