2013. április 17., szerda

Daft Punk - Get Lucky



14 megjegyzés:

  1. Én addig ki sem rakom, amíg nem jön meg a video, úgyis mindenhonnan letiltogatják pillanatok alatt. :) Amúgy imádom!!

    VálaszTörlés
  2. Remélem az album azért nem egy Discovery 2 lesz. Mondjuk ez a szám sztem sokkal jobb, mint az egész Discovery. Mi a kedvenced a DP-től?

    VálaszTörlés
  3. Hát sok kedvencem van, főleg track-ek. Szerintem a Daft Punk albumok sohasem voltak nagyon erősek, mint összhatást értem. All Time Favorites: Da Funk, Robot Rock, Harder.., Revolution 909, Aerodynamic. Nekem a Discovery bejött, de nem azt hallgattam a legtöbbet, hanem a Human After All-t. A Homework-on voltak a legjobb track-ek, de elég szétfolyós album volt. Szóval én meg leszek elégedve egy adag nagyon jó számmal is. A Get Lucky kellemes, és asszem Pharrel-től is el tudtam vonatkoztatni, de ebből nem tudok még következtetni, ahhoz elég biztosramenős.

    VálaszTörlés
  4. Nekem csak a Human After All van meg, mert az szerintem minden idők egyik legjobb album (lesz is nemsokára egy ilyen listám, már kész is nagyjából, csak még szerkesztgetem). A Discovery-t mostanában hallgatgatom, és kellemes, de nem nagy szám. Homework-öt meg már annyira rég hallottam, hogy alig emlékszem rá, hamarosan azt is előszedem.

    VálaszTörlés
  5. Elolvastam a Human After All kritikádat is, és elég jól összefoglaltad a lényeget (Homework+Discovery). A Homework-ot én pont a monoton jellege miatt kedvelem, egy kicsit sokk volt utána a Discovery, de rájöttem, hogy az már egy összeszedettebb dolog lett. Éppen ezért hallgattam a HAA-t a legtöbbet, mert a két előnyt ötvözte. A Get Lucky-val kapcsolatban pedig úgy változott a véleményem, hogy talán a legpop-osabb számuk eddig, talán a legjobb is. Szóval várós az új album.

    VálaszTörlés
  6. Én is elolvastam a HAA kritikámat egyik nap, és szörnyülködtem. :) Az akkori stílusom még enyhén szólva gyermekded volt írásban. Szóval magamtól nem ajánlottam volna, hogy olvasd el. :)

    Így visszagondolva valóban durva, hogy a monoton, klubos, houseos Homework után hogy jöhetett a mézédes, slágerparádés Disco. Aztán persze megint csak akkora sokk volt a HAA zúzós electro-rock-ja.

    VálaszTörlés
  7. Szörnyülködtél? Tök jó volt egy korábbi írásodat olvasni, tényleg egészen másképp hat most, amikorra tökéletesre fejlesztetted a dolgokat :) Így van ez az írással, sohasem vagyunk vele elégedettek visszatekintve, pedig abban aki olvassa azt, ez nem fogalmazódik meg. Úgyhogy kedvet kaptam néhány mérföldkő albumomhoz megkeresni, hogy vajon írtál e róla kritikát :)) Mivel is kezdjem?:)
    Most jut eszembe a múltkor az Around the World-öt meg sem említettem, pedig egy barátom mutatta meg anno, és tulajdonképpen én ezzel ismertem meg a Daft Punk-ot. Ja, és a Homework éra videói számomra nagyon etalonok, anno az MCM-en vadásztam őket tizenakárhány évesen, áááá!

    VálaszTörlés
  8. Jaj, ne is mondd, Homework klipek, imádom őket én is!! :) Én a Da Funk-kal ismertem meg őket, de akkor még szörnyülködtem rajta, hogy mi ez az anti zene. Jó, most sincs a kedvenceim közt, de nem rossz szám. Viszont az Around The World-el figyeltem fel jobban rájuk, mert az a kedvenc számom tőlük. El is határoztam egyik nap, hogy megnézem az összes klipjüket újra, alig várom már a Homework klipeket! Meg megnézem az Interstalla animét is. Sosem láttam még, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok már egyben a Discovery klipekre, azaz a folytatásra, mert a történet az átlag klipnézőknek a Harder-rel megszakadt.

    És kösz a bókot, de szerintem a mai írásaim se valami jók. :)

    VálaszTörlés
  9. Kicsit késve érkezem, de tényleg az az érdekes a Daft Punk-ban, hogy eddig egy rendes albumot sem tudtak összerakni, viszont olyan erős számaik vannak, hogy mégis képesek iszonyú erős hatást kifejteni.
    Egyébként az új szám szerintem sem rossz, de elég oldszkúl, konzervatív, semmi meglepő. Ha ezt a vonalat viszi az album, nem biztos, hogy olyan csodálatos lesz. Majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
  10. Na, azért örülök, hogy nem csak bennem fogalmazódott meg, hogy szépen sorakoznak a track-ek a lemezeken, de kevés egységet látok. Talán a Discovery kivétel, de nálam az kullog az utolsó helyen. Mindenesetre a franciák idén nagyon nyomulnak, állítólag a Télépopmusik-nak is jön ki új anyaga, de még egy kis morzsát sem hintettek el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Új Boards of Canada! Na arra leszek én még nagyon kíváncsi.

      Törlés
  11. A BOC nekem eddig kimaradt, de új Télépopmusikra kíváncsi leszek. Bár a 2. albumuk nem jött be, és az első is hamar feledésbe merült nálam, na de a Breathe az örök klasszikus és kedvenc.

    VálaszTörlés
  12. Na igen a BoC(i)-ról is rég hallottam. Tulajdonképpen a Music Has the Right to Children-nél én le is parkoltam, aztán most látom, hogy azóta már két albumuk is megjelent, hát igen ezt nem követtem, majd utána is nézek. A Télépopmusik-tól nekem az Angelmilk jött jobban be, bár tény ha ezt a cabaret noire feelinget fogják erőltetni az új anyagon is, akkor felejtős lesz. Egyébként nálam is a Breath rulez.

    VálaszTörlés