2013. március 25., hétfő

LateWinter Graces

Ami sok, az már sok. Én aztán igazán szeretem a telet, de ezzel a szeszélyes habitusával már a tököm tele van. Tudom az nem az évszak hibája, ha az ember egy kis hó miatt nem tud A pontból a B-be eljutni. Márpedig ez történik! Netán nincs áram? Basszus a 21. században vagyunk, és ilyen alapvető szolgáltatásokban problémák vannak? Jövök most a dumával, hogy hova tűnnek az adóinkkal?! Hát az biztos, hogy nem oda vándorol ahová kéne. Néha olyan vonatra kell felszállni, hogy hányni tudnék, már az IC-k színvonala is tragikus. Német Youth programosok azon kacarásztak, hogy a WC aljában látják a síneket! Szóval a hónál tartottam. Esik egy kis hó, és két-három órás késés. És nekem a késést ki fizeti ki? Egyébként hisztigörcsölök, miközben áldom a telet, hogy erre a hétre még jól odarettyintett. Jaj, annyira sajnálom, hogy képtelenség eljutni a következő konferenciára.... És azt is sajnálom, hogy lemaradok a fejtágításról, hiszen annyira többé váltam volna általa.... Mondjuk kivételesen tényleg jól jött volna egy kis pofavizit, soha sem árt az embernek megmutatnia magát, főleg mert mindenki a piacból él, vagyis a redisztribúcióból...ááá, szerintem ezt hagyjuk. A lényeg, hogy hófúvás ide oda, én csak ülök majd a jó meleg irodában, és sajnálhatom, hogy jegelhettem ezt a kitűnő lehetőséget. Azt kell mondjam, hogy azért már jó lenne egy kis napfény, talán az életnek sem ezt a keserédes szegmensét domborítanám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése