2013. március 7., csütörtök

Fragant World

Ahogy elnézem a férfi illatok terén az idei újdonságokat, hát nem nagyon tudom felizgatni magam most sem, mint ahogy tavaly sem tudtam. Néhány kivételtől eltekintve ismét hódít az illat továbbgondolása metodika, illetve egy-két régi illat újraértelmezése noir módon. Nem szeretem amikor hozzányúlnak egy bevált illathoz, hiszen tavaly az egyik legnépszerűbb klasszikushoz is hozzápiszkáltak, és a végeredmény nem volt olyan kellemes mint az eredeti. Ez az illat a Dolce&Gabbana Pour Homme volt. Igaz, azt ugyanazzal a névvel adták ki, tehát nem ugyanaz a dolog...mindegy.
Na de nézzük is meg mi lesz a helyzet idén:

Armani Pour Homme Eau de Nuit (orientális - fougere)
 Burberry Summer 2013 (fás - vizes)
Bvlgari Man Extreme (fás - aromás)
Calvin Klein Dark Obsession (orientális)

Davidoff Cool Water Into The Ocean (virágos - gyümölcsös)


Dior Homme Cologne (citrusos - aromás)

Esteé Lauder Amber Mystique (orientális - fás)
Ferrari Black Signature (fás - aromás)
Ferrari Musk (aromás - friss)
Ferrari Racing Red (fás)
Givenchy Gentlemen Only (fás)
Givenchy Play In The City (fás - fűszeres)
Gucci Guilty Black (aromás - fougere)
Jean Paul Gaultier Le Bean Male (aromás - fougere)
Nautica Aqua Rush Gold (aromás - gyümölcsös)
Paco Rabane 1 Million Intense (fás - fűszeres)
Versace Pour Homme Oud Noir (orientális - fás)
Mivel ezek a "noir-black" kiadások többnyire orientálisak biztos nehéz illatok, így megérnek egy szaglálást. A Nautica pedig számomra azért lehet érdekes mert gyümölcsös-aromás férfi illatot nem emlékszem, hogy szaglásztam volna (hacsak a Clinique Happy nem az, de az inkább aromás-friss). A CK Obsession számomra nosztalgia, úgyhogy úgy sem állom meg, hogy ne fedezzem fel magamnak. Ettől eltekintve eddig nem nagy szám a felhozatal, de hosszú még ez az év.


4 megjegyzés:

  1. Nekem szerencsére könnyű dolgom van, mert én csak és kizárólag Diesel-t használok (mily meglepő :) , különben gondban lennék mindig, hogy az 5 millió illatból mit vegyek. Így meg nincs mit gondolkodni, amint megjelenik az új Diesel, automatikusan azt veszem. :) Kivéve a variációk, azok nem mindig érdekelnek, de az "öklös" új verziója kéne. Viszont remélem, hogy a kövi, rendes új illata valami tavaszias, könnyű lesz, mert a nagyon édes, nehéz illatok nem annyira az én világom. Emlékszem, mikor megjelent a Fuel For Life, nem érdekelt hogy nem is igazán tetszik, akkor is kellett, aztán szép lassan megszerettem. :))

    VálaszTörlés
  2. Igen neked tényleg könnyű dolgod lehet ilyen szempontból. Sajnos én nem tudom egy márka mellett sem letenni a voksot akár ruházatilag, akár az illatok terén. Az öklös verzió egyébként kifejezetten jó. Egyébként fura, de a Diesel illatokat azután kezdtem felfedezni, hogy szembesültem e kitüntetett mániáddal. Egyébként ami bejött még Diesel-ből az a Fuel for Life volt. Kellemes aromás, és egyébként is imádom a fougere-s illatokat. Bár sztem abban verhetetlen a D&G Pour Homme, csak az a baj, hogy tömeg illat lett.

    VálaszTörlés
  3. Amit sajnálok, hogy az első 3 Diesel parfümöt beszüntették, a fehér, piros és zöld üveges parfümöket. Azok mondjuk mind kaphatóak még mindenféle webáruházakban, de miután hivatalosan nem gyártják már őket, tuti utángyártmányok már csak, hamist meg én nem veszek. Mondjuk szerencsére a zöldből még mindig van egy bontatlan üvegem évek óta, és még a 35-ös sem fogyott el belőle, mert már egy ideje csak az öklöst és a Fuel-t használom csak felváltva. :)
    Amúgy még mielőtt Diesel-mániás lettem, vettem Calvin Klein fehér műanyagüvegest meg Hugo Boss klasszikust, azokból is jócskán van még az üvegben, szintén évek óta ott állnak, de szerencsére a parfüm nem romlik meg.

    VálaszTörlés
  4. A CK One-ra gondolsz? Az ilyen ízesvodkásos üvegben volt. Attól én becsömöltem mert 200ml-s volt belőle a dutyi boltból, a feketéje meg nem ízlett. A Hugo Boss-t Boss-át pedig évek óta én is használom, pont most fog kifogyni, de nagyon beújítós hangulatban vagyok, úgyhogy majd meglátom mi lesz az utódja. Az a baj, hogy a mostaniak olyan jellegtelenek.

    VálaszTörlés