2013. február 6., szerda

The Cross of Changes

Azt mondták 2012 után egy új ciklus indul, valaminek a kezdete, de rajtunk múlik, hogy ez milyen irányban halad...köszi lényegében semmit sem mondtak. Az év végén igyekeztem cseppet sem zaklatott életet élni, hogy olyan rezgésekkel menjek az új világnak, hogy felemelkedésem elősegítését szolgálja. Nos, én ezeket persze nem veszem véresen komolyan, az viszont elgondolkoztató, hogy miért is most kezdek egyenesbe jönni. Persze vannak most is problémák, egyik-másik igen komoly is, de a tébolyultság határát, amelyet az elmúlt év vége felé éreztem, most nem érzem. Valószínű én értékeltem át magamban a dolgokat, és ha ehhez az említett rezgéseknek is köze van, akkor fejlődtem mondjuk spirituálisan. Rájöttem felesleges rohanni, ki kell minden pillanatot élvezni, és ott egye meg a fene azt a pénzt akkor, ha az ember nem önmaga eközben. Innentől kezdve több időt szánok magamra, azokra a dolgokra amelyet szeretek csinálni, és többet a barátokra, azokra akiket szeretek. Amennyiben pedig lehetséges olyan munkát fogok végezni, amiben örömömet lelem. Úgy veszem észre nekem másképp nem megy, ezekből tudok töltődni, úgyhogy hülye leszek némi társadalmi elvárás iránti megfelelésből saját magam ellensége lenni. 2013-ban tényleg új világ kezdődik: sodródásoktól mentes, értelmes és tudatos szemléleté, ahol a harmónia lesz a középpontban.
Istenem, ha tökéletes lennék ez talán menne is.....meg aztán az újévi kívánságokkal is elkéstem egy kicsit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése