2012. október 25., csütörtök

Télhez közeledvén...

Nem akarom elhinni, hogy itt a tél. Ezt az átmenetet még alig élveztem ki, nem maradt rá idő. Oké, végül is volt kirándulás, szüret, borozgatás, de innentől kezdve négy fal és kész. Szóval azért tudtam volna még élvezni a kellemes nappalokat, és a hűvösebb estéket mert ilyenkor társaságban (vagy akár egyedül) jó a szabadban tartózkodni. Persze az élet is osztott kemény lapokat mostanság, így ezeket a pillanatokat sem tudtam halmozni, pedig jó lett volna speizolni belőle télire. Tulajdonképpen nem tudom miért reklamálok, hiszen a telet is szeretem, mert ilyenkor szusszan a természet, és ezzel egy időben az emberi temperamentum is. Visszább veszünk, kényelmesedünk (jobb esetben nem nő a hátsónk), ilyenkor minden sokkal békésebbnek tűnik. Békéből, nyugalomból pedig szükségem lesz egy jó adagra mostanság, bár a természet rendjével való megbékéléssel sajnos egyenlőre még nem tudok megbirkózni, de remélem idővel könnyebb lesz, és ha nem is megbékélni, de elengedni megtanulok.

3 megjegyzés:

  1. Hát én se tudtam kiélvezni az őszt, mert nem volt mit..... Majdnem végig nyár és tavasz keveréke volt eddig, most meg hirtelen kezd téliesedni. De szerintem nem lesz itt még tél egyhamar, most ez csak szerintem egy átmeneti lehűlés (bár ez még teljesen ideális hűvös). Tavaly is tök enyhe és napos volt még az egész november is, a 2-3 fokos télről meg nem is beszélve...

    Amúgy a telet is megszeretem már 1-2 éve, úgyhogy már nem vagyok rosszul ha közeleg a tél, sőt örülök, hogy a hideg még mindig jobb mint a rohadék nyár. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen a telet szeretem, és hát a nyár az nem az én évszakom, bár vannak szép pillanatai. Igazából az elmúlás az ami mostanság sajnos foglalkoztat, ezzel nem tudok mit kezdeni, és bárcsak a télre értettem volna....:( , sajnos valójában nem erről van szó.
      A tél befelé fordulása pedig nem biztos, hogy jót fog tenni nekem.

      Törlés
  2. Eddig amúgy nekem is befelé fordulós volt a tél, tavaly viszont már hatástalan volt rám, és nem voltam depis. Folyamatosan az járt a fejemben, hogy mennyivel jobb, mint a nyár, és ez mindig feldobott még a szürkeségben is. :)

    Amúgy az elmúlás engem is foglalkoztat, és nagyon rossz kedvű tudok lenni tőle, ha elmerengek rajta. Olyankor gyorsan próbálok valami másra gondolni.

    VálaszTörlés