2012. október 2., kedd

So Called Chaos

Ilyen fáradtságot régen éltem meg, mint most. Komolyan ettől a fizikai munka utáni szenvedés ezerszer jobb. A héten kezdtem el egy másod melót, és az ügyek csak jönnek és jönnek...én meg csak pislogok ki kicsoda. Szóval a leszívott agynál százszor jobb dolgokat is el tudnék képzelni. Na mindegy panaszra semmi ok, végül is a szerencse az én oldalamon van. Végül is megúsztam egy mozitüzet, pedig nem sok hiányzott, hogy részese legyünk a horrornak, ja momentán nem a Possession-nek ugyanis így arról lemaradtam, hanem a fire exit-es rohangálásnak. Köszi Angyalka! Most már csak túl kellene lennem az első héten, kiismerni magam ebben az idegen világban, utána tudom biztosan könnyebb lesz. Végül is ezt leszámítva nem is olyan szar ez a hét, csütörtök-péntek kihelyezett szupervízió az erdő közepén (végre távol Bábel-től), a hétvégén meg irány a Bükk, ősszel ez kötelező program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése