2012. augusztus 7., kedd

Tori Amos- Gold Dust cover&tracklisting


 



1. FLAVOR
2. YES, ANASTASIA
3. JACKIE'S STRENGTH
4. CLOUD ON MY TONGUE
5. PRECIOUS THINGS
6. GOLD DUST
7. STAR OF WONDER
8. WINTER
9. FLYING DUTCHMAN
10. PROGRAMMABLE SODA
11. SNOW CHERRIES FROM FRANCE
12. MARIANNE
13. SILENT ALL THESE YEARS
14. GIRL DISAPPEARING


Most komolyan! Ennek most már én sem látom sok értelmét. A tracklisting-be olyan dalok vannak amelyek egyébként is kamara-pop jellegűek. Ennél sokkal érdekesebb lett volna, ha egy Cruel, Juarez, Little Earthquakes, vagy talán egy Body&Soul-t hallunk szimfonikus zenekarral meghangszerelve. A delux-ra biztos ráteszi mondjuk a Fearlessness-t az eredetiség kedvéért. És hát ennél borzalmasabb borítót!!!! A Night of Hunters-t kedvelem, de remélem ez az utolsó gyermek a Deutsche Grammophon-nal való szerelemből. Végül is ezt nem sorlemeznek kell felfogni, hiszen önfeldolgozások, és lehet még tetszeni is fog.

5 megjegyzés:

  1. Hát én is el tudtam volna képzelni jobb tracklistet, de a borító tetszik önmagában- bár nem biztos, hogy illik egy ilyen jellegű kiadványhoz. Amivel viszont igazán bajom van az az, hogy Tori arca már egyáltalán nem hasonlít önmagára. Nem értem minek kellett így átműttetnie magát. :( Nekem már a Night Of Hunters se tetszett, egyszerűen zeneileg nem az én világom. Sajnos Tori már sose lesz a régi. :(((

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, nagyon drasztikusan a Beekeeper érában tűnt fel, hogy valami van Tori arcával. Az alteregós hülyeségei pedig egyértelművé tették, hogy mintha valami műtéti hibát palástolna vele, a Carry-ben pedig....szóval tényleg elrondította magát. Az Under the Pink hátsó borítója az etalon. Zeneileg nekem egy kicsit ebből az átdolgozásosdiból van elegem, inkább jöhetne a Light Princess vagy mi, de a legjobb lenne egy hagyományos studió album (lehetőleg nem koncept).

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is pontosan egy egyszerű TORI albumok akarok, ahol nincs semmi bohóckodás végre csak ő maga, ahogy a zseniális első pár albumán! Meg amiből nagyon elegem van már, az a 80 perces lemez 25 számmal. Végre egy emberi hosszúságú 50 perces albumot kérek max 12 számmal. :) De erről már egész biztosan letehetünk. Tori már sose lesz a régi, és sajnos mostmár zeneileg is egyre távolabb kerül önmagától. A karácsonyi albummal már zsinorban 2 olyan albummal állt elő, amivel nem tudok mit kezdeni és meg se vettem őket, pedig addig az összes album megvan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is attól tartok, hogy Tori elég erősen a középkorúak válságát éli. Egy kicsit olyan mint Madonna abból a szempontból, hogy foggal körömmel ragaszkodik a zenei életben való jelenléthez, és ez elég egyenetlen színvonalú megjelenéseket eredményez (AATS, Midwinter..). Talán egy kis pihenés jót tenne, hiszen gondoljunk csak a tavalyi Kate Bush-ra, neki is jót tett, zeneileg megint mást hozott. A 25 számos albumokról annyit, nem érdekelne abban az esetben, ha a fele igényes másfél perces kis szösszenet lenne. A Pele-n voltak ilyenek és egytől egyig imádtam őket.

      Törlés
  4. Kate Bush mondjuk akkora zseni, hogy neki nem hiszem, hogy különösebb szüksége volt ekkora pihenésekre, csak hát ő már sajnos zeneileg nem aktív, örüli kell neki, ha még 5-10 évente elszór egy-egy albumot, de akkor óriásit alkot. Mondjuk nem tartom Tori-t kevésbé zseninek, mint Kate-et, csak nála valahogy tényleg kezd tönkre menni valami. :( Amúgy Tori egy igazi ösztönlény, nem hiszem, hogy azért csinál ilyen hamar albumokat, hogy folyamatosan jelen legyen. Szerintem csak egyszerűen ilyen termékeny, valószínűleg nem tud meglenni sűrű dal írás nélkül, mint ahogy pl. Moby sem (szerencsére).

    VálaszTörlés